Superb besteld

jerdr

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Heb nog nooit met skoda gereden, maar heb sinds eind vorige week een superb berline in bestelling via de leasemaatschappij. Prachtige wagen en wat een ruimte!

Dit is het geworden:
* kleur: metal grey
* interieur: zwart leder
* motor: crtdi 2.0 (140pk)
* uitvoering: elegance
* velgen twister
* columbus pack, MDI, keyless acces

Leasemaatschappij verwacht op 04/09 de wagen te kunnen leveren, nu maar aftellen!
Do's or don'ts ivm skoda of superb in het bijzonder zijn welkom, al heb ik hier op dit forum al heel wat gelezen.

Groeten,
J

CDK

Forumguru
Gefeliciteerd met de aanschaf van je Superb, succes en sterkte met het wachten ;)

jerdr

Nieuw lid
Klopt ja, bij gebrek aan een skodaforum.be kom ik maar op bezoek bij onze noorderburen :-)

Ik heb in het algemeen de indruk dat skoda in BE veel minder populair is dan in NL, niet? Als dat zo zou zijn dan ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de reden hiervoor.

Bedankt voor de positieve reacties!

Klopt de Fl versie van de SuperB zie je bij ons in België bijna nooit, de break versie is wel aan een opmars bezig vind ik.
Trouwens proficiat met de aanschaf, nog even tanden bijten ;)

tist

Actief lid
Klopt ja, bij gebrek aan een skodaforum.be kom ik maar op bezoek bij onze noorderburen :-)

Ik heb in het algemeen de indruk dat skoda in BE veel minder populair is dan in NL, niet? Als dat zo zou zijn dan ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de reden hiervoor.

Bedankt voor de positieve reacties!

Skodaforum be is voor zover ik al gezien heb een vrij dooie boel.
Staat ook weining nieuws op, dit is heel wat beter (ik ben ook een belgske zie).
Skoda zelf is denk ik wel een vrij goed verkochte wagen in België, hun actie afgelopen maanden (salon) was ook niet niks he, dus .... :-)

jerdr

Nieuw lid
De laatste weken valt het me op dat de nieuwe Superbs meer en meer beginnen rond te rijden. Om van O3 nog maar te zwijgen.

Ikzelf heb ondertussen bericht gekregen dat mijn wagen een chassisnummer heeft, maar de dealer kon me niets zeggen over duur van transport en registratie. Levering in zijn computersysteem bij hem stond "tussen 18 en 29 augustus", daarna nog enkele dagen voor nummerplaat etc waarschijnlijk.

Het aftellen is nu echt begonnen! :D Iemand ervaring met termijnen na productie?

Groeten,
J

Joske

Forumguru
Skodaforum be is voor zover ik al gezien heb een vrij dooie boel.
Staat ook weining nieuws op, dit is heel wat beter (ik ben ook een belgske zie).
Skoda zelf is denk ik wel een vrij goed verkochte wagen in België, hun actie afgelopen maanden (salon) was ook niet niks he, dus .... :-)
heb jij www.skodaforum.be wel al eens bezocht? ;)

superforum daar hoor!!!!

:deuk:

Bovenaan Onderaan