Superb Achterkant "dilemma"

Welke zouden jullie doen

  • A, alles erop laten

    Stemmen: 9 17,3%
  • B. alleen superb eraf

    Stemmen: 23 44,2%
  • C. alles eraf

    Stemmen: 20 38,5%

  • Totaal aantal stemmers
    52

jadijkstra2000

Forumguru
Ik heb nu al een dilemma voor m'n nieuwe wagen :)

En ik kan ook nog niet een keuze maken, vandaar dat ik hem hier even post...


A. alles laten zitten:

Superb_Back001.jpg


B. alleen Superb eraf:

Superb_Back002.jpg

Of optie C, alles eraf:

Superb_Back003.jpg
 

Duijzer

Donateur
Ja, dat is een dilemma. Normaal ben ik van 'eraf, dan gaat er geen vuil in zitten ook', maar zo helemaal zonder logo heeft ie wel een beetje een 'blote kont'. Rond Skoda logo op plakken:D
Ik denk dat ik in dit geval in ieder geval 'superb' zou verwijderen, en het merk nog even zou laten staan. Als er inderdaad vuil etc, in gaat zitten kun je het alsnog verwijderen.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik haal al zo'n 40 jaar altijd alles eraf wat eraf kan zonder gaten of inkepingen achter te laten. Zo glad mogelijk dus, vind ik mooier en bovenal véél makkelijker schoon te houden. Er blijft geen vuil of poetsmiddel in hoekjes zitten en de doeken/sponzen blijven nergens meer achter haken.
 

JeSko

Forumguru
Jammer dat je het ronde logo niet hebt, dat was imo veel mooier dan deze overdreven belettering. Wat ik zou doen is een optie die er niet bij staat, nl, alles eraf en een mooi rond Skoda logo'tje plakken.

Als het uit jouw opties moet zijn zou ik gewoon SuperB eraf halen.

Eventueel kan je dan de belletering nog wrappen in het zwart?
 
Ik zou superb weglaten. Tis idd nogal bloot zonder iets erop alhoewel met alles eraf er ook wel gelikt uit ziet hoor.

Zou die ruitenwisser mooi laten; heel praktisch.. je ziet geen moer met regen door die ruit zonder wisser en de verwarming aan helpt geen zier.
 

EdK

Forumguru
Superb eraf en wachten tot superskoda met de Skoda letters ( lang ) in zwart uit komt en die plaatsen
 

Jewepe

Forumguru
Ik zou de letters "Skoda" eraf halen en "Superb" laten staan. Die losse letters heeft vrijwel elke moderne auto tegenwoordig op z'n kont staan. Volvo begon er mee in 2008 of zo en nu is het een hype. Zelfs een Focus heeft op z'n kont F O C U S staan. Laat het volk maar raden naar het merk van de auto, maar ze weten wel meteen dat de auto "superb" is :-)
 

leon-cupra

Forumguru
Zie zonder wisser .... 100x knapper .... en wie mooi wilt zien, moet lijden :arghh:
127314.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
....haal dan ook dat stukkie blauw schuim weg

:maakmegek:
Wat is daar zo grappig aan? Mijn broer deed dat met al zijn wagens. Dop erin en klaar (en klein beetje vdc werk).
Als je een strakke achterkant wil, is zo een ruitenwisser zoals een megadikke vette puist op je voorhoofd. :arghh:
 

JeSko

Forumguru
Ruitenwisser weghalen is echt niet slim, komt de veiligheid niet ten goede, felle regen en je ziet niets meer. En bij felle regen werkt zo'n achteruitrijcamera ook niet goed meer, zicht is dan nul. Ik kan die wisser iig niet meer missen en het is eigenlijk eigenlijk helemaal geen lelijk zicht. Kwestie van smaak.

Edit: oei bij een sedan is het toch lelijk inderdaad, bij een combi stoort het totaal niet imo. Weghalen dan! F*ck de veiligheid:D
 

leon-cupra

Forumguru
Op onze belgische wegen met die enorme spray, zie je zowiezo niets :banghead:
In de spiegels zie je perfect. Enigste vervelende bij zware regen bij de S3 is zo een streep water over de zijruit waardoor het zicht lichtjes belemmerd wordt.
 
Bovenaan Onderaan