Superb 3.6

Johnnyvr6

Forumguru
hierbij zal ik een topic aanmaken over mijn superb en de veranderingen die ik wil doen.
Onder andere originele bluetooth inbouw, verlagen en misschien een ander zomersetje wielen.

Ik heb vandaag de auto nog maar even gewassen en gestofzuigd naar de bijna 3000 vakantie km’s

Wielen maar even in de non-ferro gespoten zodat ze goed schoon worden. Hierbij 2 foto’s van de wielen in de non-ferro.

Hij staat er weer mooi schoon bij nu.
 

Bijlagen

  • E7854E0C-F4CE-485E-B5E9-3A027FC0D22F.jpeg
    E7854E0C-F4CE-485E-B5E9-3A027FC0D22F.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 261
  • 29EA4134-DF85-4518-AD58-99951EFEABBE.jpeg
    29EA4134-DF85-4518-AD58-99951EFEABBE.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 210

Johnnyvr6

Forumguru
Is een vliegroest oplosser die paars uitslaat als het in aanraking komt met roest/ijzerdeeltjes . Daarna een keer met de borstel rond en dan goed afspuiten met de hd spuit en je velgen zijn als nieuw.
 

JeSko

Forumguru
Vond dat paars nog meevallen, zo'n 3.6 beest mag je flamboyant aankleden ;) ga je er nog zaken aan veranderen John? Blijft een mega dikke wagen, de ÜberSuperb en voor mij zelfs de opper Skoda, zoiets gaan ze dus nooit meer maken:cry:
 
Laatst bewerkt:

Johnnyvr6

Forumguru
Wel de bedoeling maar komt er niet echt van zal nooit net zo mooie als die van jouw worden. Ik blijf een beetje marktplaats afspeuren naar iets anders terwijl dat het een super fijne auto is.
 

JeSko

Forumguru
Vind het zelf net andersom , mijne is voorzien van uiterlijke sier maar kan nooit tippen aan wat er in die van u zijn vooronder ligt, ben al wel eens aan het kijken geweest om zo'n 3.6 te importeren, maar dat komt me allemaal te kostelijk uit en in BE rijden er weinig tot geen.
 
Bovenaan Onderaan