Superb 2 besteld

vdbrob77

Nieuw lid
Hallo skoda liefhebbers,

Ben nieuw hier, 37j man, belg en van plan om superb combi te kopen.
Ik heb mezelf vorige week lid gemaakt van dit forum om zoveel mogelijk informatie te vinden ivm een skoda superb.
Ik ben zelf 1.98 groot en rij met een focusje clipper rond van 12 j en 205 k km. Tijd voor iets anders en liefst meteen ook ruimer dus. De kids op de achterbank zitten letterlijk in de auto geramd als ik mee ben.

Enfin, een jaartje geleden via wat zoekwerk op google " auto voor grote mensen" en na wat met de combi superb van een kennis gereden te hebben was ik eigenlijk al meteen verkocht. Gewoonweg zalig, zo een wagen met zoveel ruimte. Sterker nog, je begint er in het verkeer echt op te letten als je er eentje ziet rijden en bijgevolg steeds leuker te vinden. Moet wel zeggen dat de o3 combi wel heel fel op de sb3 combi lijkt vanop een afstand.

Wat algemene rij ervaringen betreft en eventuele pijnpunten heb ik dan op dit forum enorm veel informatie kunnen terugvinden. Van verbuik, tot kiezen tss diesel of benzine, of de 1.6 crtdi genoeg is voor zo een grote auto ...
Kortom heel erg handig, waarvoor een hele dikke merci!

Bijgevolg, vorige week donderdag een bestelling geplaatst van een superb combi, 1.6crtdi 77kw elegance met ultimate pakket. Kleur zwart met 18" luxonvelgen.
Letterlijk onweerstaanbaar, nu met het autosalon in België kregen we een enorme korting, tevens natuurlijk ook omdat de nieuwe superb eraan zit te komen.

Nu nog wachten tot eind maart, wat gaat dat lang duren..........

Groeten en bedankt

Senned

Actief lid
Welkom! Naar mijn mening en ervaring geeft de 1.6 genoeg power om goed mee te kunnen in het verkeer!

Bakkertje

Forumguru
Hoewel er niets mis is met de Superb 2, zou ik nu toch echt heen nieuwe meer bestellen, volgende maand wordt de nieuwe Superb onthuld ..

Desalniettemin kun je inderdaad moeilijk om de huidige Belgische aanbiedingen heen

vdbrob77

Nieuw lid
@Bakkertje : Ik heb daar idd zelf ook over nagedacht maar er waren 2 redenen om toch nog een superb2 te bestellen. Enerzijds gaf de consessie houder aan dat na de sedan volgende maand de combi waarschijnlijk pas in 2e helft 2015 zal landen. Ik vrees er een beetje voor dat ik tegen die tijd nog zware kosten moet gaan doen om de huidige wagen aan de praat te houden.
Anderzijds waren de kortingen erg de moeite.

micky

Forumguru
Hoewel er niets mis is met de Superb 2, zou ik nu toch echt heen nieuwe meer bestellen, volgende maand wordt de nieuwe Superb onthuld ..

Desalniettemin kun je inderdaad moeilijk om de huidige Belgische aanbiedingen heen

Ik begrijp de keuze heel goed, de kortingen zijn nu enorm in België ivm de salon condities, het nieuwe model gaat eerst lever problemen en daarna kinderziektes krijgen, velen zitten daar niet op te wachten natuurlijk :)

@vdbrob77 welkom en hartelijk gefeliciteerd met deze goede keuze!

Bovenaan Onderaan