Stuurwiel vervangen, waar op letten?

turboturbo

Forumguru
Zo... De Flevopolder zit vól interessante adresjes!

Ik ga eerst die magical eraser uit het YouTube filmpje eens proberen; kost nog geen 3 euro bij de Kijkshop.

Als het stuur voor 5 tientjes weer netjes te krijgen is, ben ik nog altijd veel goedkoper uit en met minder gedoe dan het stuur helemaal vervangen @Cordoba . :)
 

micky

Forumguru
@turboturbo ik zou hier toch echt een goede leverancier kiezen hoor, als het fout gaat moet je alsnog, het zijn best veel stappen om je stuur netjes te krijgen met meerdere schuursponsjes en reiniging ontvet en voedings materialen, ik ben er lang mee bezig geweest, ook met de rest van het interieur trouwens, maar het is lang goed gebleven.
 

Brightstar1981

Forumguru
Is dit op de 1of andere manier te voorkomen die slijtage ?

Handen meer wassen ....?
Om altijd met fluwelen handschoenen te rijden zie ik ook niet zitten.
 

turboturbo

Forumguru
@micky gewaarschuwd mens telt voor 2.... Heb al even zitten kijken of de site van colourlock. Ziet er interessant uit.
Of het magic sponsje nou werkt of niet, een goed onderhoudssetje is ook belangrijk (reiniger + voedend spul etc)
 

micky

Forumguru
@turboturbo ik heb alleen ervaring met hun en dat is me heel goed bevallen, er zullen zeker andere goede zijn, maar waar het om gaat is dat het leer verzadigd is door huidsmeer, zweet en vetten (klinkt ranzig) dat moet je eruit halen wil je weer een net stuur hebben, daarna uiteraard weer kleuren met zwart en voeden, beschermen, leuk klusje en als je het goed doet is je stuur ook veel minder glad in de hand.
 
Bovenaan Onderaan