Stream valt uit

Matra_Murena

Actief lid
Nou ja, zo erg is het ook weer niet, het is pas 1 keer gebeurd maar toch. Precies op het moment dat ik door het tolpoortje van de tunnel reed (t-tag.. bliepbliep) viel de radio uit. Da's wel frappant dacht ik. Ik kon hem gewoon weer aan drukken, maar de verlichting van de knopjes en display deed het niet meer. Een paar uur later toen ik de wagen weer wou starten deed alles het weer gewoon, en heb er ook nooit meer wat van gemerkt naderhand..

PS. Nog een tipje voor Stream-gebruikers: Doe er geen Dual-discs in, je weet wel zo'n cd met aan een kant muziek en de andere kant dvd. Deze zijn namelijk iets dikker dan gewone cd's en kunnen akelig vast blijven zitten /forum/images/graemlins/frown.gif
 

Dutch

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
PS. Nog een tipje voor Stream-gebruikers: Doe er geen Dual-discs in, je weet wel zo'n cd met aan een kant muziek en de andere kant dvd. Deze zijn namelijk iets dikker dan gewone cd's en kunnen akelig vast blijven zitten /forum/images/graemlins/frown.gif

[/ QUOTE ]

Geldt dat ook voor SACD's? Die zijn ook net iets dikker dan gewone CD's. Is er iemand die dit ff wil testen /forum/images/graemlins/smile.gif?
 

Wiseguy

Actief lid
Ik heb wel dat de ontvangst af en toe een steekje laat vallen, maar dat de stream helemaal uitvalt heb ik nog niet mee gemaakt.... /forum/images/graemlins/cool.gif
 
Bovenaan Onderaan