stream radio

In België geeft Skoda een Company-pack uit waarin onder andere de Stream radio (Mp3)zit. Ik heb echter al vervelende dingen gehoord van de Stream (slechts ontvangst ed). Voor het modeljaar 2007 zou Skoda dit echter aangepakt hebben.
Iemand al enige ervaring hiermee, of is de Stream nog steeds te laten..

Thanks

Gert

bebo

Nieuw lid
Ik heb afgelopen dinsdag mijn octo met stream mp3 geleverd gekregen en ik heb de radio type 2007 er in daar kwam ik achter toen ik carkit inbouwde stekker verbindingen zitten anders.
geluids kwaliteid vind ik perfect en over de ontvangs kan ik zeggen dat deze ook goed is in mijn vorige auto kon ik een piraten zender van mijn huis volgen tot een bepaalde locatie maar dit is met deze radio beslist niet minder.
ik denk na alle berichten tot er bij type 2007 wel goed zit.

In mijn O2 die afgelopen donderdag geleverd is, doet de stream MP3 het uitstekend. Goede heldere ontvangst.

O2 sinds Augustus met stream 2007 en die werkt zonder probleem. Je stelt wel best het geluid in (bass treb fade enz...)
dat helpt nl.

Ik heb mijn O2 van November met stream 2007, goede radio alleen het hikken op een zender (ff wegvallen en weer terug komen) is wel verschrikkelijk iritant. ik ben er al mee terug geweest maar ze kunnen er niks aan doen (zeggen ze)

Dangerclose

Nieuw lid
Geluidskwaliteit is prima. Radio ontvangst is ronduit slecht te noemen. Vaak valt de ontvangst weg en gaat ie over naar mono. CD en MP3 werkt prima.

Rallye

Forumguru
Ontvangst is inderdaad niet het sterkste punt van de Stream. Zenders waar ik vroeger (met een 10 jaar oude Pioneer) nooit enige moeite mee had vallen nu weg... Zal de volgende keer bij de dealer er toch eens wat over vragen.

Bedankt voor jullie reacties!
Blijft dus toch een heikel punt die Stream, misschien toch maar de Audience...
Maar ik ga daarvoor de Octi toch niet laten staan!

degrgiov

Nieuw lid
Ook ik heb een stream model 2007 en de ontvangst is toch beter dan mijn vorige pioneer en geluidskwaliteit is zeker niet slecht

Heb sinds een maand het model 2007, met mp3 dus..4de radio ondertussen..

Ontvangst nog altijd het zelfde zijnde niet goed genoeg. Net of je naar een grammafoonplaat aan het luisteren bent. In de garage raken ze een beetje verveeld door de situatie want ze hebben een misnoegde klant waar ze zelf weinig tot geen oorzaak aan hebben.

Nu maandag (15/01/2007) komen ze van Skoda zelf een kijkje nemen of beter een luistertest doen.

Je kan al raden wat het verdict gaat zijn:

Wij horen niks mis meneer en als ze iets horen zal het wel als normaal bestempeld worden....Klaar!!!

Afwachten dus...

Hou jullie op de hoogte!!

Okki

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: zakkertje</font><hr />

alleen het hikken op een zender (ff wegvallen en weer terug komen) is wel verschrikkelijk iritant.

[/ QUOTE ]

Heb dat ook met een Grundig Radio in de auto van mijn vrouw. Als ik de sterkste zender modus (TP?) uitzet hebben we er geen last meer van.
Met sommige zenders (bijv. Arrow Jazz) is het erger dan bij bijv. Radio 2

Racer

Lid
Ik beschik over een haaievinnetje, maar daar wordt de ontvangst van mijn Stream zeker niet beter van.

Mijn huidige voorruit antenne bied al wat verbetering, maar er schijnt een betere raamantenne te zijn. Ontvangst nu ronduit beroerd. Is in bestelling bij de dealer.

Ben blij dat ik een Icelink heb voor mij iPod (mooi plekje trouwens dat kastje op het dashboard).

sam

Nieuw lid
Van welk merk heb jij de haaievin? Ik heb vernomen dat de
Blaupunkt Sharkline een goed ontvangst biedt.

Bovenaan Onderaan