Stream radio jumbobox

Ik heb in m'n O2 een stream radio zitten die later is ingebouwd. Er zit helaas geen mp3 functie op. Helaas ook geen Aux aansluiting in de vorm van een jumbobox. Nou is mijn vraag of zoiets later ingebouwd kan worden of dat er op een andere manier een aux ingang gemaakt kan worden. Ik kan de radio zelf wel op aux zetten. Hopelijk heeft iemand een antwoord voor me of een oplossing, wil graag men mp3 speler aansluiten op de radio (Ik blijf me suf branden hahaha).

met vriendelijke groet Kor
 

Rallye

Forumguru
Waarschijnlijk heb je een Steam van voor ongeveer mei 2006, daarna is er een AUX-aansluiting in de Jumbobox (onder de armsteun) gekomen en is de Stream geschikt gemaakt voor het afspelen van MP3-cd's. De AUX, die wel in het menu staat, werkt bij die oudere Streams niet. Voor jouw Stream zou je daarom moeten kijken naar een oplossing die je MP3-speler of USB-stick via de ingang voor de wisselaar laat werken. Bijvoorbeeld de Solisto. Daar is ook al veel over geschreven op dit forum.
 

ertromp

Forumguru
Ook ik heb een Stream zonder MP3 functionaliteit.
Zoals Eikenaar aangeeft is de Solisto een oplossing.
De Solisto heb ik ook achteraf ingebouwd en aangesloten op de Stream.
Je krijgt dan een "aluminium doosje" ter grootte van een pakje sigaretten in je dashboardkastje of op de plaats van het bergvak/asbak. Dit doosje sluit je door een kabel aan op de CD-wisselaar ingang van de Stream. Op het doosje zit een aansluiting voor een USB stick. Op de USB stick maak je een indeling van 6 mappen waar je 99 MP3's in kunt zetten.
Op je Stream kun je door deze 6 mappen heen door de toetsen aan de zijkanten van de display op de stream.
Erg makkelijk in te bouwen en reuze handig te bedienen. Ook de geluidskwaliteit via de in mijn Elegance standaard ingebouwde 8 speakers is perfect.
 
Zoals ik het lees is het een makkelijk verhaal. Radio eruit inpuggen en spelen maar, of is dit wel heel erg makkelijk.
Wat zijn de kosten van zo'n solisto????????????
Heeft iemand toevallig nog zo'n apparaatje liggen?????????
Ben wel weer een stap wijzer geworden, het verhaal me suf behoord binnenkort tt het verleden denk ik.
Alvast bedankt voor de reakties.
 

Rallye

Forumguru
Als je op de site van Solisto (onder "Shop") kijkt, kun je zien dat een Solisto €59 (alleen een Aux), € 99 (alleen iPod), € 159 (alleen USB) of € 179 (Aux, iPod en USB) kost. Dat kan overigens goedkoper. Bij de USB-versie kun je dan 6 mappen aanmaken met elk 99 nummers (één map voor elke CD van de wisselaar die wordt nageaapt). Je hoeft dus geen erg grote USB-stick te hebben. Je krijgt geen info over de nummers op je scherm. Bekijk de site maar eens.
 
Bovenaan Onderaan