Stralend de weg op

Gisteren mijn nieuwe Citigo Artic opgehaald na 25 dagen wachten .... Hoewel maar kort in bezit, bevalt hij prima. Hij rijdt echt lekker :xyxthumbs:. De taart van de dealer (Hegeman Arnhem) maar meteen aangesneden om het te vieren.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!!

Jij hebt ook een arctic in de kleur silver leaf.
Ik zou graag een foto zien.
Heb hem in dezelfde kleur besteld maar nog niet in het echt gezien.(kleur uit boek.)

CDK

Forumguru
gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en heel veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst!

greetz Corné

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!!

Jij hebt ook een arctic in de kleur silver leaf.
Ik zou graag een foto zien.
Heb hem in dezelfde kleur besteld maar nog niet in het echt gezien.(kleur uit boek.)

Ik zal eens kijken of ik met dit regenweer een foto kan maken. De kleur is sprankelend, maar komt op foto's en een beeldscherm misschien minder goed over. Ik zal proberen hem naast een auto te zetten met gewoon 'silver' zodat het verschil duidelijker overkomt. Ik heb de kleur gekozen omdat er een model (3d) in de showroom stond. Het is net of er een zweem geel of groen in zit.

Hier enkele foto's van mijn nieuwe auto. Waar ik al bang voor was is dat de foto's geen recht doen aan de kleur. De kleur is ook afhankelijk van de lichtval waarbij heel licht geel, groen, paars en soms heel licht goudkleurig kunnen opdoemen.
DSC00856b.jpg DSC00863b.jpg DSC00867b.jpg

Waar ik al bang voor was is dat de foto's geen recht doen aan de kleur. De kleur is ook afhankelijk van de lichtval waarbij heel licht geel, groen, paars en soms heel licht goudkleurig kunnen opdoemen.

Mooie Citigo,

Het verschil met de zilveren ernaast komt inderdaad niet goed over.
Is het een soort parelmoer effect?
Maar in ieder geval bedankt voor de moeite.
Dan maar wachten tot ik hem heb. (nog 3 weekjes)
Krijg er steeds meer zin in.

Groet Tiny

Parelmoer daar heeft het af en toe ook iets van weg. Het is een intrigerende kleur. Erg mooi is het als de zon erop schijnt. Gilze is een beetje ver weg anders kon je wel even kijken. Mijn dealer had er een staan toen ik de kleur koos, en had ook een rek met platen gespoten in de diverse beschikbare kleuren, waaronder silver leaf.

Ik wens je veel voorpret.
groetjes, Maarten

Halloa Condor.

Heb vandaag mijn Citigo opgehaald.
Ben er helemaal blij mee.
Ook de kleur bevalt me heel goed.
Die is elke keer weer anders.
Ben benieuwd als de zon morgen schijnt.

Gr. Tiny

Hai Destiny,

Prima kleur. Hij blijft boeien. Ik denk dat hij je in de zon nog beter bevalt, Vooral als hij naast een gewone silver kleur staat. Gilze ziet er nu natuurlijk ook een stuk vrolijker uit. Veel plezier.

Gr. Maarten

Bovenaan Onderaan