Stotterende motor 1.5tsi handgeschakeld

Canon-Eye

Forumguru
Inderdaad blijven klagen. Als je je laat afpoeieren, bevestig en versterk je hun oncoöperatieve opstelling, want dat werkt kennelijk...
 
Goeie punten inderdaad, stof tot nadenken en actie ondernemen bij de lokale dealer.
Zal morgen eens LM contacteren en hun een belletje laten doen.
 

hemi24

Forumguru
Laat die ***** van de LM er maar wat voor doen, zij zijn tenslotte dé partij die er een hoop pegels tussenuit scheuren…
 
Laatst bewerkt door een moderator:

CharlesTucker

Forumguru
Precies, je hebt een contract met de LM, niet met welke dealer dan ook (of eigenlijk, jij hebt een contract met je werkgever, die weer een contract heeft met de LM). Maar dat zijn wel veel schakels, waardoor het in de praktijk zo af en toe spaak loopt. Maar je werkgever betaalt voor die auto, jij werkt (hard neem ik aan) voor je werkgever, dus die auto moet gewoon 100% in orde zijn, met zo weinig mogelijk moeite van jouw kant.
 
hoi hoi.. is je probleem al opgelost? ik heb gevoel dat mijn kodiaq zelfde probleem heeft, heb gevoel dat ik te weinig vermogen heb,
ik ben nog niet naar de dealer geweest, dit is ook een lease auto.
 
Update, kort geleden gebeurde het toch weer. Nu met alle toeters en bellen aan alarmen.
Direct naar de dealer gegaan en deze vonden een defecte bobine.

Na vervangen geen problemen meer gehad en ook geen inhouden meer zoals ik vaker wel voelde maar er geen storingen in het display kwamen.
 
Ik had afgelopen week op 1 rit een vergelijkbaar probleem.
Kwam de auto op +/- 2200 toeren dan ging hij stotteren en de toeren "wiebelde" op en neer.
ook in de eco stand of sportstand gebeurde dit, je kon het effect verergeren door harder gas te geven (hij stotterde dan harder) als je in eco rustiger optrok dan was het effect minder of kon je t bijna laten wegvallen omdat hij weer opschakelde
De ritten erna (tot nu toe) nog geen issue mee gehad.
 
Bovenaan Onderaan