Storingslampje

Marcus.

Nieuw lid
Wie heeft het antwoord??
Skoda fabia 1.2 tsi. Zodra ik richting aanwijzer gebruik, gaat het storingslampje branden. ( alsof er een lampje stuk is )
Er is geen lampje stuk. Toch gaat het lampje branden. Uitgelezen met obd. Geen storing waargenomen.
Waar moet ik zoeken?
Relais in de zekering kast? Of een nieuwe stuurkolomunit?
 

Antera

Donateur
Als eerste stel je eens voor word er gewaardeerd.

Daarnaast is de melding van een lampje dus controleer al je lampen van je knipperlicht en de aansluitingen ervan
 

Marcus.

Nieuw lid
Bij deze ,

Ik ben Marcus, en woon in Frankrijk.
Lampjes en aansluitingen heb ik al gecheckt. Daar zit het niet in..
Vriendelijke groet
 

Canon-Eye

Forumguru
Dat een lampje brandt op het moment dat je checkt, is geen garantie dat het nog 100% in orde is.

ik zag afgelopen week kort na het starten de opdracht "Linker achterlicht controleren!" in het scherm verschijnen. Alle 6 achterlampjes (3 links en 3 rechts) brandden echter. Na elke start kwam dezelfde melding weer terug. Na enig kloppen op de linker achterlichten in scherm en achterklep bleek er wel degelijk een van de twee in de achterklep te haperen. Ik heb die van de klep alle vier vervangen; die in de achterschermen wacht ik nog maar even af.
 

Marcus.

Nieuw lid
Dat snap ik. Maar het komt enkel voor ,pas als ik de richting aanwijzer gebruik. En alle lampjes heb ik al vervangen.
 

Canon-Eye

Forumguru
1) Maakt het nog verschil of je de richtingaanwijzer naar links of naar rechts aanzet?
2) Komt de melding ook als je de alarmlichten inschakelt?
 

hemi24

Forumguru
Trekhaak over aparte module, of “ouderwets” van de achterlichten afgetapt?

Anders even de stekkerdoos van de trekhaak losnemen; als er water en troep inzit zou dat ook rare storingen kunnen geven.
 
Bovenaan Onderaan