Superb 3 Stoelverwarming

kentim

Actief lid
Ik heb voor en achter stoelverwarming in mijn Superb3. Ik merk echter dat er bij alle stoelen zowel op het zitvlak als in de rug verwarming zit, behalve op de bestuurdersstoel Daar zit het alleen op het zitvlak.

Klopt dat? Of is de verwarming in mijn rug gewoon kapot? :tongue:

coreza01

Forumguru
Nee, dat hoort niet, bij mij verwarmt hij ook gewoon mijn rug.... ik zou maar ff langs de dealer gaan.

Lynx

Nieuw lid
Werkt goed bij ons (voor- en achterbank). Stand 3 is warm, maar niet zo erg dat we ons verbranden...

Tuulster

Forumguru
Mijn vrouw vind stand 3 nog te koud!!:tegek:

Volgens haar was de verwarming in de stoelen in de Sup II warmer.
Ik heb er eens op gelet en kan het inderdaad bevestigen. Iemand al opgevallen???

Lynx

Nieuw lid

Ik heb er eens op gelet en kan het inderdaad bevestigen. Iemand al opgevallen???

Kan niet spreken van echt heel warm. Duurde effe, en de warmte is voelbaar maar niet zo sterk. En dat verandert niet na een kwartier of zo wachten.

kentim

Actief lid
De garage heeft dit uitgezet naar de fabriek. Hun gaven aan dat er inderdaad enorme verschillen waren kwa warmte (je merkt bijvoorbeeld als je voor een stoplicht staat, en de motor uitgaat, zodra je weer gaat rijden de stoel enorm warm wordt etc...) Even afwachten dus.. Aankomende donderdag gaat ie weer naar de garage, dus ben benieuwd wat het nu is...

thijskok

Senior Member
Vandaag tot de conclusie gekomen dat ik verkeerde leer gekozen heb i.c.m. verwarmde stoelen. ZWETEN geblazen zonder geperforeerd leer. Helaas betekend dit 1900 euro voor nieuwe geperforeerde leren bekleding voor de voorstoelen en achterbank.
F$%K!!!

Dirkmk1

Senior Member

Temperatuur stoelverwarming aan laten passen een idee? @Antera kan dit voor je regelen.

Noord26

Forumguru
Vandaag tot de conclusie gekomen dat ik verkeerde leer gekozen heb i.c.m. verwarmde stoelen. ZWETEN geblazen zonder geperforeerd leer. Helaas betekend dit 1900 euro voor nieuwe geperforeerde leren bekleding voor de voorstoelen en achterbank.
F$%K!!!

Hoe bedoel je? Op een S2 was (af-fabriek) geen geperforeerd leder mogelijk. Maar zweten icm stoelverwarming is mij vreemd. Dan staat de stoelverwarming te hoog en de climatronic op 26?

paultie

Forumguru
Hoe bedoel je? Op een S2 was (af-fabriek) geen geperforeerd leder mogelijk. Maar zweten icm stoelverwarming is mij vreemd. Dan staat de stoelverwarming te hoog en de climatronic op 26?
Of ben je met andere dingen bezig anders dan auto rijden... :troost:

thijskok

Senior Member
Nope had de stoelverwarming niet eens aan staan.
Gisteren overlegt met de dealer en gekozen voor volledige nieuwe individual bekleding met witte stiksels.
Denk dat ik thuis maar niet ga vertellen wat het gaat kosten :pieker:

kentim

Actief lid
Na bijna 2 maanden, ja MAANDEN, wachten.. Eindelijk vervangend onderdeel binnen in de garage... Nu nog een week wachten voordat hun een x tijd hebben om het in te bouwen.. Ik heb al aangegeven dat ze nu beter airco in kunnen bouwen ipv de stoelverwarming, goeie timing zo net op t begin van de lente... :maakmegek::maakmegek: Dat ze een onderdeel niet op voorraad hebben ok, maar over extreem gesproken...

Laatst bewerkt:

kentim

Actief lid
En zo zeuren? Lost dat iets op? Volgende keer een auto bestellen die einde productie is, dan heb je zulks niet voor.

Zeuren? Ik heb het rustig afgewacht hoor... Alleen als je stoelverwarming in een auto neemt, en als het kapot is af fabriek, dan zou je toch mogen verwachten dat het eerder binnen is, vooral omdat stoelverwarming niet echt een zomer product is... De zin "Ik heb al aangegeven dat ze nu beter airco in kunnen bouwen ipv de stoelverwarming, goeie timing zo net op t begin van de lente..." moet je als "grappig" opvatten en niet als aanvallend...

Bovenaan Onderaan