Stoelen, stof en stand

GO66

Lid
Ik heb het idee dat de rugleuning niet helemaal recht op de stoelzitting staat. Hebben anderen dat ook?

Daarnaast lijkt het mij dat de bekleding heel dun is. Het stofzuigen van de stoelbekleding gaat ook niet lekker, kinderen naar de kapper geweest, half uur haartjes kunnen stofzuigen!

Hebben anderen dezelfde ervaring en misschien een oplossing?
 

corsaar

Senior Member
kinderen naar de kapper geweest, half uur haartjes kunnen stofzuigen!

?

De stof maakt niets uit, kinderen stofzuigen ?
In bijna alle auto's kruipen de haartjes in de stof ook honden en kattenharen die toevallig aan je kleren zitten. Elk haartje is een probleem (lang zuigen)omdat het erin kruipt.
De enige optie is leer. Eigenlijk geen optie te duur !
 

van_der_P

Senior Member
Vandaag de eeste keer de GL eens goed gewassen. In de was gezet, en ook gezogen.
Maar geen probleem ondervonden bij het zuigen, wij hebben twee kleine lang harige hondjes.
Dus de achterbank, tussen de voor stoelen (want ze willen toch graag voor zijn) overal haar.
Maar dat was er eigenlijk zo uit met de zuiger.
Geen probleem mee

Wat mij wel opviel, tijdens het poetsen zet ik de radio aan, dat deze op enig moment uitschakelt. Dan draai ik de sleutel op contact en weer teug, en speelt die vrolijk verder. Tot het volgende moment van uitschakeling.
Van ongeveer 9.00 uur tot 11.30 uur twee keer uitgeschakelt.
 

FredV

Banned
@vdP, Ik geloof dat je de tijd dat de radio speelt als de motor niet draait, kunt instellen.
Dat is om te voorkomen dat je accu leegraakt als je na t verlaten van je auto de radio aanlaat.
 

Ronnie

Forumguru
De radio's/navi's blijven een uur aan, daarna gaan ze automatisch uit om de accu te ontzien.
 

peperskoda

Forumguru
Als je veel last hebt van haren in je auto die er lastig met de stofzuiger uit te verwijderen zijn dan wil het nog wel eens helpen om met gewoon huishoudplakband aan het werk te gaan. Je "plakt" een deel in en verwijderd dat weer en als het goed is blijven de haren aan het plakband kleven. Eenzelfde soort actie kun je ook ondernemen met klitteband, maar mijn ervaring is dat dat toch wat minder goed werkt.
 

GJS

Senior Member
Je hebt ook van die (kleding?)rollers daarvoor, kleven ook behoorlijk en je kan ze daarna weer onder de kraan afspoelen.
 
Bovenaan Onderaan