Stoel verwarming

Kan iemand vertellen, of de stoelverwarming ook de rugleunig mee verwarmd?

Mij lijkt dat alleen de zitting verwamd wordt, maar als de rugleuning verwarmd wordt, dan "moet" ik dat ook maar mee bestellen van de vrouw..
 

Potje

Actief lid
Uiteraard beide....

Anders heette het een 'zitvlakverwarming' en geen stoelverwarming.

/forum/images/graemlins/winkie.gif
 

smg

Lid
Maar niet de hele stoel! Bij mij het achterste deel van het zitvlak en het onderste deel van de leuning.

Maar het juiste antwoord voor je vrouw is: ja, de hele stoel. Stoelverwarming is namelijk best prettig!
 

higgy

Forumguru
En stoelverwarming bestellen voor je vrouw is goed voor je sexleven... /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Mijn echtgenote vindt 't echt een optie voor oude mannetjes met prostaatproblemen... /forum/images/graemlins/grin.gif

Nu heb ik 't er standaard op zitten, maar ik hoef 't voor haar stoel nooit aan te zetten: 'Alsof met m'n kont op de barbecue zit. Gatver!' Dus staat alleen die van mij aan. Maar ach, als oud mannetje met prostaatproblemen vind ik 't dan ook best lekker. /forum/images/graemlins/wink.gif
 

smg

Lid
@Skoda 0: wat zeg je me nu? Dan ga ik de dealer er naar laten kijken! Hebben meer mensen de ervaring dat stoelverwarming bijna de hele stoel verwarmd?
 
Bovenaan Onderaan