Stel me ff voor

Hoi ben Jan en is mijn eerste skoda zeer tevreden ben 48j
Vorige auto's audi s3
Golf vr6
Volvo s60
Skoda valt het beste mee
 

Bijlagen

  • received_10216011218177250.jpeg
    received_10216011218177250.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 41

Rallye

Forumguru
Als je het over de voorbanden hebt: dat ligt niet aan de banden, maar is een RS-probleem. Doen ze allemaal. Zeker nu als je op nat en koud met zomerbanden rijdt......
 

CDK

Forumguru
Zal ik zeker hebben
Een plezier om te rijden
Enige nadeel vind ik weinig grip banden

Welkom Jan en veel plezier met je huidige auto!
Grip is wel een dingetje inderdaad :jaja: Cobinatie onderstel aanpassing en goede banden scheelt al de helft, maar het blijft jammer dat dat nodig is...
 

Antera

Donateur
Zal ik zeker hebben
Een plezier om te rijden
Enige nadeel vind ik weinig grip banden


Dit is idd wat lastig om dit nog wat beter te maken is het aanpassen van het onderstel door middel van veren of een schroefset wat beter te krijgen vanwege het verplaatsen van het zwaartepunt en daarmee ook minder het duiken van de kont bij gas geven en daardoor de grip op je voorwielen te verliezen. Dit heeft bij vele auto's al de oplossing geboden

Mocht je daar mee over willen weten kan je me altijd even contacten via whastapp of mail
 

Hakar

Donateur
Jan welkom en bedankt voor je leerzame bericht.

Hoezo leerzaam? zul je denken.
Wanneer ik jouw voorstelling iets anders interpreteer, dan kan ik concluderen dat de S60, de Golf en de A3 het meeste tegenvielen.:D
 
Jan welkom en bedankt voor je leerzame bericht.

Hoezo leerzaam? zul je denken.
Wanneer ik jouw voorstelling iets anders interpreteer, dan kan ik concluderen dat de S60, de Golf en de A3 het meeste tegenvielen.:D
Ja inderdaad omdat ik de prestaties van Skoda nooit verwacht had
Ongeloofelijk hoe hij rijdt...zeker in sport en plezante is dat je ook rustig kan rijden
 
Bovenaan Onderaan