Steek / velg maat Citigo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetzer

Forumguru
Zie op de verschillende foto's een 4 bouts velgen op de Citigo.
zijn er meer bestaande vag modellen, die 4 bouten hebben, heb wel gelezen op het internet dat de Citigo / UP familie op en aangepast platform van de polo model 6N2 zou staan.
wat had deze voor maat ??

Skoda-Citygo.1.jpg
 

hemi24

Forumguru
Polo zit al een aantal jaren op 5x100...

De oudere modellen (Golf 3, Lupo, etc.) hadden 4x100, dus misschien is dat de maat?
 

turboturbo

Forumguru
Sloeg natuurlijk nergens op, om kleine A en B klasse auto's op 5 gaats te willen hebben staan. 4 bouten voldoet volgens mij prima voor deze klassen, en scheelt een hoop schroefwerk bij het wisselen van je wintersetje 2 x per jaar.
 

ppaddo

Lid
Hey dat is handig, dan kan ik de velgjes onder de Arosa van mijn vrouw dus meeverhuizen naar een eventuele Up!/Citigo/Mii?
 

ppaddo

Lid
Damn! dan toch maar niet. Er zit 14 of 15 inch onder die Arosa geloof ik..
Ik heb trouwens de folder en prijslijst van de Up! eens bekeken. Valt me nog best mee wat e.e.a. kost. Voor 11/12.000 euro heb je best een leuk auto'tje voor er bij. En dan is het zeker niet afzien, met centrale portiervegrendeling, elektrisch bediende ramen enz. Zelfs 2 deuren extra gaat maar zo'n 350 euro meer kosten.

Ik word wel steeds benieuwder wat het prijsverschil met de Citigo en de Mii gaat worden. Die 2 zullen toch wel een paar honderd euro goedkoper worden toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan