Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De startmotor van mijn Octavia Combi bouwjaar 2002 heeft het begeven en heb mij voorgenomen om het zelf te gaan vervangen. Is dit moeilijk en is er iemand die mij tips kan geven. Ik hoor graag van jullie.
Topic even verplaatst. Het Forum Bazaar - Gevraagd is meer bedoeld voor de koop van onderdelen. Ik neem trouwens aan dat je een Octavia2 hebt, vandaar hierheen verplaatst. Zo niet, ff laten weten.
Topic even verplaatst. Het Forum Bazaar - Gevraagd is meer bedoeld voor de koop van onderdelen. Ik neem trouwens aan dat je een Octavia2 hebt, vandaar hierheen verplaatst. Zo niet, ff laten weten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.