Start/Stop systeem

BarryXX

Actief lid
Is het mogelijk om het start/stop-systeem zo te programmeren dat deze standaard op uit staat??

icecube

Actief lid
Ik geloof dat deze vraag al eerder is langsgekomen en meen mij te herinneren dat het antwoord nee was. Dit dient per keer te gebeuren. Waarom zou je dit willen? Je kunt ook de koppeling ingedrukt houden bij het stoplicht. Dan slaat hij ook niet af.

BarryXX

Actief lid
Het aanpassen van wat software is minder ingrijpend dan het aanpassen van mijn gedragspatroon :)

PC-fre@k

Banned
Ik heb mijn auto nog niet, maar de eerste dealer die ik bezocht meldde mij dat ik het zonder problemen uit zou moeten kunnen schakelen, ook al kwam het niet zo vaak voor dat hij 'stopt en start' (laatste ben ik niet zo eens, maar goed..). Zoals hij het vertelde zou ik zelfs denken dat ik het zonder vag-com zou moeten kunnen doen, knopje of via maxidot dus?

Wel vreemd trouwens, al zou je het niet kunnen uitschakelen. Gelukkig mag het bij mij aanblijven :)

BarryXX

Actief lid
Er is wel een knopje, maar dat knopje onthoudt de uit-stand niet. Dus ik moet iedere keer op dat knopje drukken... Ja ik weet het... ik ben lui :)

EdK

Forumguru
speld tussen het knopje zodat hij ingeschakeld blijft en dus het st/st systeem uitblijft zetten

Bovenaan Onderaan