standaard lampen vervangen door BlueVision Ultra!

Ik heb vandaag mijn standaard H7 en stadslichten vervangen door de BluevisionUltra lampen. Het resultaat is aardig, zie de foto's die ik in de fotogalerij heb gezet /forum/images/graemlins/tongue.gif
Ik vraag me af wat de lichtopbrengst is van de standaard lampen, de ultra zouden 3000 Kelvin moeten zijn, ik vind ze enkel wat witter, niet echt feller...
 

remo

Lid
dat klopt ook 3000k staat voor de kleur licht.
3000k is helder wit en 4000k heeft wat meer blauw licht.
 
K

konehead

Wel leuk idee. Kan je ook van dat blauwe effect krijgen? Ik heb wel eens van die lampjes bij de Skoda dealer gezien, ik geloof van Philips. Dat blauwe effect vind ik persooonlijk wel mooi staan... Ja ik had beter Xenon kunnen nemen
 
Re: standaard lampen vervangen door BlueVision Ult

Hi gijoe666,

Nightguide lampen van philips heb ik gelijk in mijn O2 gehangen en dat ziet er perfect uit. Moet hun nog testen in de nacht met slechtweer maar de voorkant wordt wel zeer mooi zo met die verlichting /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Re: standaard lampen vervangen door BlueVision Ult

ok, en die zijn dan blauwer? Ik vind het wel grappig dat de Buevisions heel erg wit licht geven, maar niks blauw... Of ik moet het eens van opzij bekijken ofzo. Anyways, ze geven wel meer licht dan de standaard lampen en dus voor een keertje kan het geen kwaad! Nu maar hopen dat ze het een 15000km uithouden ;)
 
Bovenaan Onderaan