Stand achterruitenwisser aanpassen mogelijk?

Mijn achterruitenwisser staat in de neutraalstand niet horizontaal, maar gaat iets te ver door naar rechts/onder. Hierdoor zit hij in de ruststand enigszins scheef (bijna rechtsonder op de lak van de achterklep) en ik wil dit aanpassen. Is dit zelf mogelijk? Ik heb de beschermdop van de wisserarm losgemaakt en de schroef die daaronder zit, waarmee de wisser vastzit aan de ruit, losgeschroefd. Ik had gehoopt dat de wisser dan los zou komen en deze een paar "klikjes" naar omhoog kon worden bijgesteld. Ik kreeg echter geen beweging in de wisser. Wil dit zeggen dat misschien de plastic cover aan de binnenzijde van de achterklep los moet?
Iemand tips? Of toch maar de garage laten kijken; de wagen moet volgende week toch naar de garage voor vocht aan de binnenzijde (ik verdenk een niet goed sluitende rechter achterdeur...)

adjego

Actief lid
Je moet een beetje heen en weer wiebelen, want de as waar de wisser op zit, is konisch. Maar als hij toch naar de dealer moet, zou ik het gewoon daar vragen, dat is voor hun 2 minuten werk...;)

Klopt!
Alleen dat wrikken heb ik maar overgelaten aan de garagist, anders zul je altijd zien dat ik zelf iets afbreek...

Bovenaan Onderaan