Stadslicht O2 prefacelift lokaliseren

HDW

Forumguru
Heb even een tijdje zitten zoeken op internet alsook op het forum. Op zn kop met een zaklamp onder de kap, maar ik krijgt dat verrekte ding niet gevonden! :banghead:
Wie o wie kan mij vertellen waar hij zit ?:thumbsdown:
 

HDW

Forumguru
Geen flauw idee, ik heb alleen de handleiding van een facelift model bij mijn auto zitten, maar in iedergeval bedankt voor de bijlage! ;)
Ik zie dus dat de koplamp er helemaal uit moet...
 

HDW

Forumguru
Bedankt @Rallye maar dit is gewoon een digitale versie van mijn eigen instructie boekje en dat is een facelift model dus daar heb ik niet zoveel aan.
 

HDW

Forumguru
Super! Thx :thumbsup:
Soms best irritant om een auto te hebben die net een grensgeval is qua uitvoering :D
 

Rallye

Forumguru
Als ik de foto’s van je interieur bekijk heb jij overigens geen tussenmodel. Dan heb je het nieuwe stuur en de nieuwe radio, bijvoorbeeld een Swing in plaats van de Stream die jij hebt.
 

hemi24

Forumguru
RS en Scout werden in een andere fabriek gebouwd; daar zijn de persstraten blijkbaar later omgezet op het facelift exterieur.
 

Rallye

Forumguru
RS en Scout werden in een andere fabriek gebouwd; daar zijn de persstraten blijkbaar later omgezet op het facelift exterieur.

Dat was de verklaring inderdaad. Inmiddels maakt die fabriek alleen nog maar DSG-bakken als ik het wel heb.
 

HDW

Forumguru
Het is gelukt. Maar alleen met je vingers de fitting erruit trekken gaat bijna niet. Je hebt echt wel een punttangetje nodig.
 
Bovenaan Onderaan