Sportstoel

Jaysto79

Nieuw lid
hi,

Heeft iemand al ervaring met de sportstoelen en een adapter voor een Ipad houder? Ik krijg ineens deze vraag van dochterlief namelijk.
 

MaxN

Donateur
Als je even zoekt zul je een heel topic vinden over dit onderwerp. Je bent een model nodig met een soort band die om de hoofdsteun kan.
 
Mijn Karoq heeft sportstoelen (en daarom geloof ik ook andere pedalen) en die stoelen zitten heerlijk en geven ook goed zijdelingse steun. Ze zijn goed afgestemd op mijn postuur (95 kg.)
Heb je nog specifieke vragen over die stoelen ?
 

hemi24

Forumguru
Dat was namelijk de vraag: hoe bevestig je een iPad(houder) fatsoenlijk bij een sportstoel..?
 

Duijzer

Donateur
Ik ben er nog niet uit. Heb ergens in m’n auto topic eens wat gevonden dat met beugels op de middentunnel vast zit. Maar dat was een stukje eigenbouw, en leek me in geval van een crash niet echt veilig. Bovendien kon niemand me antwoord geven op de vraag of je trillingsvrij beeld hebt. Op Ali staan wat beugels, maar kwalitatief onvoldoende om daar een scherm trillingsvrij mee vast te zetten.
Klitteband op het leder plakken is nog de meest logische oplossing, maar daar wil ik nog niet aan.....
 

Duijzer

Donateur
Die heb ik destijds gezien. Maar dan loopt die band met klittenband aan de voorkant langs je hoofdsteun. Bij mij zit ie dan precies in m’n nek te schuren. Maar....het is een oplossing, ik heb ook geen betere.
 

Rallye

Forumguru
Iedereen zit natuurlijk anders in zijn auto, maar jij zit met je nek tegen de leuning? Dat lijkt me erg onconfortabel. Maar dan is het inderdaad niets voor jou....
 

Qarok

Lid
In het instructieboekje dat online staat op de site van Skoda staat dat onderstaande positie ook een optie is.
Zoals ik kan inschatten kan dit alleen i.c.m. de Varioflex optie.

Ik kan alleen nergens terugvinden waar je dergelijke houder vandaan moet toveren.
upload_2019-4-3_8-53-26.png
 

Qarok

Lid
Ik zou inderdaad gewoon even bij de dealer navragen, op de site van Skoda bij de accessoires staat hij er in ieder geval (nog) niet tussen.
 
Bovenaan Onderaan