Sportline bumper onderdelen

Raosc

Lid
Hoi Allen,
Een vraag. Zijn de onderste delen van de Sportline bumper over te zetten naar een business editie? Hier zitten standaard van de zwart plastic delen. Deze zijn bij de Sportline en RS line in de carrosserie kleur en hebben een sportivere look. Of moet je hiervoor de gehele bumpers vervangen. Zelfde vraag geldt ook voor de kappen bij de portieren. Alvast bedankt voor de antwoorden.
 

Raosc

Lid
Wat ik zo op internet kan vinden aan foto's en info lijkt het erop dat je deze delen kan vervangen. Ik zag laatst het onderste deel van de voorbumper van een Sportline voorbij komen. Helaas niet mijn kleur en hij was iets beschadigt.
 

AxelK

Nieuw lid
De delen van de voorbumper zijn over te zetten op de “business editie”.
Heb dit zelf ook laten doen… tevens de achter bumper en zijkanten laten spuiten in kleur.
 
Vrouwlief was van achter aangereden dus heb de achterbumper ook meteen mee laten spuiten. Echter is 1 deel niet zo glimmend als de rest, maar spuiter zei dat het vanwege het materiaal kwam..en hij heeft het er “zo” bij gedaan dus heb het er bij laten zitten. Zijkanten ga ik ook nog mee laten spuiten en voorkant moet ik nog even aankijken.
Bij een Karoq is de enige optie voor de achterkant in ieder geval spuiten, heeft het autoschade bedrijf me verteld, want hij ging het toen gelijk voor me uitzoeken.
 
Bovenaan Onderaan