sportkit

hoi iedereen,
ik heb m'n fabia II besteld :super: en ik vroeg me af of het mogelijk is om achteraf de sportkit te bestellen.
 

bing69

Actief lid
Wat houdt de sportkit eigenlijk in?

Eigenlijk alleen wat extra en luxe dingen, een leerpakket, sportstoelen en bekleding, velgen. Mistlampen met cornerfunctie, armsteun en zo zijn er nog wel wat dingen. Ken ze uiteraard niet allemaal uit mijn hoofd. Maar op www.skoda.nl vind je vast wel meer info...:worshippy:
 
@ fabia de sportkit omvat geen technische aanpassingen het zijn enkel opzetstukken die vanuit de fabriek meegeleverd worden, het pakket omvat een dakspoiler voor en achterspoiler met sier-uitlaatpijpen.
@ bing 69: de fabia komt eind deze maand, heb de sportkit er niet bijbesteld maar misschien komt deze kit er in de (nabije) toekomst er toch op :D
 

bing69

Actief lid
@ fabia de sportkit omvat geen technische aanpassingen het zijn enkel opzetstukken die vanuit de fabriek meegeleverd worden, het pakket omvat een dakspoiler voor en achterspoiler met sier-uitlaatpijpen.
@ bing 69: de fabia komt eind deze maand, heb de sportkit er niet bijbesteld maar misschien komt deze kit er in de (nabije) toekomst er toch op :D

O bedoel je dat met de sportkit, ik heb de sport besteld en dacht dat je dat bedoelde. Zoasl jij het beschrijft (wist niet dat het bestond) zo het wellicht wel kunnen. Welke kleur heb je besteld??
 
het is een antraciet grijze met ambiente afwerking, tweekleuren dashboard en grijze zetelstoffering met oa. volgende opties: verduisterde achterruiten, verwarmde voorzetels, lederafwerking op stuur versnellings- en handrempook, passagierszetel in hoogte verstelbaar,maxi dot scherm.. . het is de 1.2 liter met zestig pk geworden, kwestie van verbruik en verzekering goedkoop te houden. bovendien ga ik er nog een installatie in plaatsen ook
 

bing69

Actief lid
het is een antraciet grijze met ambiente afwerking, tweekleuren dashboard en grijze zetelstoffering met oa. volgende opties: verduisterde achterruiten, verwarmde voorzetels, lederafwerking op stuur versnellings- en handrempook, passagierszetel in hoogte verstelbaar,maxi dot scherm.. . het is de 1.2 liter met zestig pk geworden, kwestie van verbruik en verzekering goedkoop te houden. bovendien ga ik er nog een installatie in plaatsen ook

Heel mooie kleur, ik heb dezelfde kleur. Wilde graag een automaat rijden en ging in eerste instantie voor de ambiente. Met ongever de zelfde extra's als jij zonder stoelverwarming maar met armsteun. Wel het dashboard in een kleur. Echter bij de dealer vonde ik de bekleding niet mooi en wilde de de stoelen en bekleding van de sopt hebben a'la 660 euro. Na de dag erop wat gerekened te hebben bleek ik voor z'on 500 euro meer de sportuitvoering te hebben. Dus toen zijn we maar voor de sportuitvoering gegaan.
 

Fabia

† In Memoriam
het is een antraciet grijze met ambiente afwerking, tweekleuren dashboard en grijze zetelstoffering met oa. volgende opties: verduisterde achterruiten, verwarmde voorzetels, lederafwerking op stuur versnellings- en handrempook, passagierszetel in hoogte verstelbaar,maxi dot scherm.. . het is de 1.2 liter met zestig pk geworden, kwestie van verbruik en verzekering goedkoop te houden. bovendien ga ik er nog een installatie in plaatsen ook

Maar is een 1.2 niet erg traag:confused: ?
 

Fabia II Sport

Actief lid
Voorkant is moeilijk te zien wat er anders is tov de sport uitvoering.
Achterkant: de dakspoiler, bumper achter de zwarte onderzijde en het sierstuk op de uitlaat.
 
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartvanleemput
het is een antraciet grijze met ambiente afwerking, tweekleuren dashboard en grijze zetelstoffering met oa. volgende opties: verduisterde achterruiten, verwarmde voorzetels, lederafwerking op stuur versnellings- en handrempook, passagierszetel in hoogte verstelbaar,maxi dot scherm.. . het is de 1.2 liter met zestig pk geworden, kwestie van verbruik en verzekering goedkoop te houden. bovendien ga ik er nog een installatie in plaatsen ook

Maar is een 1.2 niet erg traag:confused: ?

misschien maar al te beter met m'n zware voet, ik heb de skoda niet gekocht omwille van prestaties maar omdat het een leuke auto is, waarvoor je voor redelijk weinig geld veel in de plaats krijgt
 

Fabia

† In Memoriam
misschien maar al te beter met m'n zware voet, ik heb de skoda niet gekocht omwille van prestaties maar omdat het een leuke auto is, waarvoor je voor redelijk weinig geld veel in de plaats krijgt

Dat is zo. Maar zelf zou ik toch wat meer vermogen willen hebben, maar dat is erg persoonlijk.
 
Ik heb een fabia 2 sport uitvoering besteld.
Krijg hem in 08.


Nu vind ik die uitlaatsierstuk wel wat hebben.
Als ik deze los bestel maken ze hem dan in de bumber zoals op de foto?

Of is dat alleen met die difuser.

En komt hij er anders gewoon onder te hangen?
Kan iemand een foto maken van hoe de standaard uitlaat onder de auto zit?

Kun je evt zelf nog een sierstukkie op zetten?
 

bing69

Actief lid
Ik heb een fabia 2 sport uitvoering besteld.
Krijg hem in 08.


Nu vind ik die uitlaatsierstuk wel wat hebben.
Als ik deze los bestel maken ze hem dan in de bumber zoals op de foto?

Of is dat alleen met die difuser.

En komt hij er anders gewoon onder te hangen?
Kan iemand een foto maken van hoe de standaard uitlaat onder de auto zit?

Kun je evt zelf nog een sierstukkie op zetten?

Ik reed toevallig tussen de middag achter een F2 aan. En er was totaal geen uitlaat te zien. Dus ik denk dat je moet zagen....
 
Ik reed toevallig tussen de middag achter een F2 aan. En er was totaal geen uitlaat te zien. Dus ik denk dat je moet zagen....


Heb dus een zwarte sport uitvoering besteld.
Kom net van de skoda dealer in breda en die heeft me laten zien
hoe de sportuitlaat eruit ziet in het echt met diffuser.
http://www.skoda.nl/home/modellen/f...tieve_accessoires/0,16973,18832_D0Lnl,00.html

Ik heb wel interesse in alleen de uitlaat sierstuk.
Kost dus 91€ maar dan zagen ze wel een stuk uit je bumber.

Vind zon diffuser wel mooi maar zijn geld niet waard + je ziet het pas goed als je b.v een zwarte diffuser op een gele auto zet.
Ik krijg een zwarte en een zwarte diffuser erop zie je amper + kost wel bijna 500€ inc uitlaat stuk.


Ze zagen het stuk er dan uit op de werkplaats.


 
Bovenaan Onderaan