Spontane Skoda Meeting - September

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tallguy

Forumguru
N.a.v. de 1e Spontane Skoda Meeting op 25-7 wil ik graag polsen of er mensen zijn die het leuk vinden om nog een keer naar een Spontane Skoda Meeting te komen. Wellicht dat vorige keer mensen niet konden en nu wel willen?

Eigenlijk was het 't idee om het eind augustus te doen, maar dat is het al bijna en tot nu toe bleven de reacties een beetje uit. Vandaar een nieuw topic om ervoor te zorgen dat het niet verwarrend werkt dat er over de 2e meeting al is gepost in het oude 25-7 meeting ( Link naar Meeting 25-7 ).

Stand tot nu toe:
xyxthumbs.gif
Ja, lijkt me leuk om te komen: 4
biggthumpdown.gif
Nee, ik kom niet : 0

ls er genoeg mensen zijn die willen komen (10 ofzo) zal ik Karstiman vragen een poll te starten.

Plaats van de meeting is waarshcijnlijk het AC restaurant pal aan de A12 bij De Meern.

[edit] Bijgewerkt na Exiter's Jaaaa
smile.gif

sinistr

Nieuw lid
afhankelijk van de datum zal k er ook bij willen zijn 1e 2 weken van september red ik niet bij voorbaat

gr robin

Tallguy

Forumguru
Stand tot nu toe:
xyxthumbs.gif
Ja, lijkt me leuk om te komen: 5
biggthumpdown.gif
ahum.gif
Waarschijnlijk wel, maar niet zeker: 1

DJNeO

Actief lid
als er een meeting is moet er uiteraard ook een "forum fotograaf" erbij zijn... dusse... ja
smile.gif

Tallguy

Forumguru
Stand tot nu toe:
xyxthumbs.gif
Ja, lijkt me leuk om te komen: 7
biggthumpdown.gif
ahum.gif

Tallguy

Forumguru
Nog geen datum. Eerst maar interesse peilen. Daar gaat het wel goed mee!
super.gif

Ja, lijkt me leuk om te komen: 8

SOctavia

Nieuw lid
Ben nog maar besmet met het Skoda virus, maar om meteen in het diepe te springen: ook ik ben er bij.

jhupkens Octavia II 1.9 tdi Elegance

Ik kom als ik mijn nieuwe auto tegen die tijd heb. Kom niet meer met m'n Bora naar een Skoda Meeting zoals in juni
winkie.gif

Hij wordt deze week geproduceerd, dus met een beetje mazzel....

Tallguy

Forumguru
Laatste stand:

Ja, lijkt me leuk om te komen: 10 !!

Leuk, goede opkomst mogelijkheden tot nu toe.Vandaag of morgen maar een dag prikken en dat hier neerzetten, en eens kijken hoeveel er die dag ook kunnen
smile.gif

DJNeO

Actief lid
Als het ff kan eind september, dan kan ik namelijk een goede camera mee nemen, ouders gaan over anderhalve week weg, en die nemen hem mee...
frown.gif

Wallie

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

Als het ff kan eind september, dan kan ik namelijk een goede camera mee nemen, ouders gaan over anderhalve week weg, en die nemen hem mee...
frown.gif

[/ QUOTE ]
Ik neem mijne wel mee
cool.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan