Speakers in voordeur Fabia

Status
Niet open voor verdere reacties.

leslee

Forumguru
Heb in januari in mijn voordeuren andere boxen laten plaatsen. Het probleem is echter dat deze iets krachtiger zijn dan de originele. Nu begint het rooster van mijn speakerkasten irritant te trillen bij bepaalde hoeveelheid bass. Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen??
 

Fabia

† In Memoriam
Ben benieuwd naar de oplossing, mijn rechterrooster trilt mee bij lage tonen. Zat zelf al af te vragen hoe ik dat kon gaan oplossen. Dus kom op met de ideeen.
 

DJNeO

Actief lid
naar mijn idee zal het voornamelijk bij de klemmetjes zijn waar de trillingen worden veroorzaakt, omdat bijvoorbeeld het rooster niet goed aansluit omdat deze een beetje lam zijn...

Wat ik dus als eerste zou doen is het rooster eraf halen, klemmetjes bredere maken, zodat je meer moeite moet doen om hem weer erop te zetten zodat ie beter klemt, en als dat nog niet helpt, evt nieuwe klemmetje, en als dat ook niet zou helpen iets tussen het rooster en de deur waardoor die alsnog aanklemt... (strookje dun rubber ofzo dat je op t rooster plakt...)
 

leslee

Forumguru
Ik moet zeggen dat ik niet zo weg ben van het feit dat je je speakers zo op je deur plaatst.
ik heb ze gewoon netjes op de standaard plek laten monteren.
zal even kijken of ik wat foto's heb van mijn fabia de fotogallerij
 

Jpoers

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: FILA</font><hr />

Speakers op de deur zetten, niet in.


[/ QUOTE ]

wat een johnie oplossing is dit zeg, dat ziet er toch niet uit, heb ook zwaardere boxen voorin kraakte ook eerst, rubbertjes tussen de boxen en de ophang punten, en probleem opgelost /forum/images/graemlins/471.gif
 

AMBIO2

Actief lid
Had er in mijn fabia ook last van.
Ik heb dit opgelost door een blokje hout op maat te zagen
zodanig dat ie het deurvakje iets uit elkaar
drukt.
Misschien vreemde oplossing maar het werkte perfect.
Even zwarte tape om het blokje ( valt ie minder op )
Probleem opgelost .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan