Spatlappen en wassen

Bothje

Heel gewoon lid
Op mijn Roomster heb ik spatlappen voor en achter laten monteren. Ze kosten niet veel en zien er nog leuk uit ook. Het wordt volgens de dealer bijna niet meer gedaan, maar ik ben er zeer content mee want het lijkt er erg op dat, zeker met regenachtig weer, de wagen veel minder vuil wordt als zonder de spatlappen en blijft er dan ook langer goed uit zien.
Wat is jullie ervaring met dit onderschatte accessoire?

Foto in mijn album.
 

Gieliovd

Forumguru
Ik vind het een foto'tje waard!

Daarnaast is het een zeer nuttige accessoire die soms auto's eruit laat zien als ouwelullenbakken.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik denk dat het zeker een verschil maakt, zeker tegenwoordig met de gestroomlijnde wagens. Maar of ik ze er op zet, tsja dat weet ik nog niet. Had je ergens een foto van je spatlappen op de Roomster?
 

TL@

Forumguru
Ik vind het een foto'tje waard!

Daarnaast is het een zeer nuttige accessoire die soms auto's eruit laat zien als ouwelullenbakken.

Voor een roomster maakt dit al niet meer uit :D (grapje hoor, Roomster is wel best een leuke bus ;))
 

Desperado

Forumguru
Ik heb ze jaren gehad op de Felicia en me er nooit aan gestoord.
Ze zijn niet extreem groot en opvallend, en dus ook niet echt ouwelullenmakend.
Echter door de verlaging kwamen ze aan de grond en moesten dus weg.
Nadeel:de auto wordt veel en sneller vuil(er)
 

van_der_P

Senior Member
Voor een roomster maakt dit al niet meer uit :D (grapje hoor, Roomster is wel best een leuke bus ;))

Een bus is een motorvoertuig die, buiten de bestuurder, ingericht is voor het vervoer van tenminste 8 personen. Dus de Roomster is geen bus.
Ik meen dat iedereen die een rijbewijs heeft dat weet.:laugh::laugh:
 

EdK

Forumguru
Een bus is een motorvoertuig die, buiten de bestuurder, ingericht is voor het vervoer van tenminste 8 personen. Dus de Roomster is geen bus.
Ik meen dat iedereen die een rijbewijs heeft dat weet.:laugh:


Tja sommige mensen hebben hun rijbewijs bij een pakkie boter gekregen !! En die zitten ook op dit forum volgens mij !?

:489::473::yeah:
 

TL@

Forumguru
Een bus is een motorvoertuig die, buiten de bestuurder, ingericht is voor het vervoer van tenminste 8 personen. Dus de Roomster is geen bus.
Ik meen dat iedereen die een rijbewijs heeft dat weet.:laugh::laugh:

Een rijbewijs? Waar heb je dat voor nodig? :tongue:
 

yprgwt

Lid
Ik ben al tijden aan het zoeken naar spatlappen voor mijn smart roadster, helaas kan ik ze niet vinden, alleen universele modellen. Ik vind het ideaal, zeker hier in de polder en op vacanties in Oostenrijk met al het straatvuil en bagger...
Ook op mijn octavia komen voor spatlappen...
 
Bovenaan Onderaan