Software Update ME3 (en verder) voor Enyaq

moorboss

Nieuw lid
Heeft iemand deze update al? En hoe kom je er aan? Mijn SKoda garage zit alleen maar in terugroep actie overzicht te kijken.... en dus niets ziet.
 

hemi24

Forumguru
Greep van een kennis dat hij een familielid had die door de dealer was benaderd voor de update…
 

Koen_AHB

Nieuw lid
Heeft iemand deze update al? En hoe kom je er aan? Mijn SKoda garage zit alleen maar in terugroep actie overzicht te kijken.... en dus niets ziet.
Niemand zal deze update nog hebben. De defenitieve startdatum is 19 augustus. Ik ga ervan uit dat iedereen hier een oproep van krijgt van zijn eigen dealer. Anders zou ik na die tijd zelf bellen.
 
Laatst bewerkt:

Alpha

Donateur

Verschijnt net op Twitter.

En nu Škoda zelf met filmpje:
 
Laatst bewerkt:
Krijg vrijdag mijn nieuwe Enyaq iv80 en wat denk je…..nog geen update. Bijzonder belachelijk. Nu moet ik wachten tot ik een oproep krijg. Waarom niet meteen leveren met update? Is zowel voor mij als dealer makkelijker en goedkoper.
 
volgens de dealer niet. Zij hebben geen invloed op update. Gaat via een ‘lijst’. Auto kwam was binnen voor 15 aug, in mijn vakantie. Denk dat daar het probleem zit.
blijft erg suf dat importeur of Skoda niet deze service kan geven. Auto staat dadelijk 4 weken bij dealer te staan. Update duurt 5-6 uur.
 

Philip012

Nieuw lid
Ik heb vorige week een mailtje gestuurd naar mijn dealer (België) en onmiddellijk een afspraak gekregen voor 6 september.
 

Koen_AHB

Nieuw lid
Krijg vrijdag mijn nieuwe Enyaq iv80 en wat denk je…..nog geen update. Bijzonder belachelijk. Nu moet ik wachten tot ik een oproep krijg. Waarom niet meteen leveren met update? Is zowel voor mij als dealer makkelijker en goedkoper.
De ME3 update is simpelweg nog niet uit. Blijkbaar is 19 augustus niet gehaald...
 

Japanese Power

Donateur
Ik hoop dat ze in elk geval een fix hebben voor de regelmatig uitvallende Connect Service, dat ligt niet aan de servers van Skoda, maar echt aan de module in m'n Enyaq. Oplossing voor nu is zekering 15 er even voor 5 minuten uit te halen, dan reset de Connect module zich. Beetje knullige oplossing allemaal...
 

DommelBelgium

Forumguru
Ik heb de update (op Enyaq80 MY21) sinds deze week ... wagen heeft er wel een kleine week voor in de garage gestaan en er is nog een backorder (afdekkapje 12V batterij dacht ik). Belgische wagen/dealer. Eerste update op Enyaq bij m'n dealer ...
 

CharlesTucker

Forumguru
Heel raar inderdaad, en ook heel raar dat het een kleine week moet duren. Werkt dat updaten nog met ponskaarten die er een voor een ingeschoven moeten worden of zo? Maar daarnaast, wat doet ie nu allemaal beter?
 

DommelBelgium

Forumguru
duurtijd van een week zal vermoedelijk een beetje 'leerschool' geweest zijn ... 't was de eerste Enyaq die ze daar geüpdatet hebben ...
 

Koen_AHB

Nieuw lid
Toch raar dat @Koen_AHB dan roept dat de update nog niet uit is…
Op het moment van schrijven was de update ook nog niet uit. Wellicht dat bepaalde dealers van PON zelf eerder aan de beurt waren. De update is inmiddels wel uit, maar gaat inderdaad traag. Ook omdat het niet alleen een update uitvoeren is maar o.a. de accu vervangen. Al met al duurt het dus gauw al een dag.
 
Bovenaan Onderaan