Snelle Octavia RS

Blacky

Forumguru
Verkeerde Rubriek, had moeten staan onder motorsport, misschien kan een mod dit aanpassen?
 

ertromp

Forumguru
Dat zijn pas snelheden voor een tweeliter O2
Weet iemand het Skoda bestelnummer voor die remparashute want dat lijkt me wel een goede optie op m'n eigen O2:deuk:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Dikke shit jonguh! :)
Bij TVS hebben ze die RUS onderhanden genomen, die eigenaar vond 600pk te karig en opteert nu voor 800+ hoe hard zal die Golf wel niet gaan damn...
 

CDK

Forumguru
Weet niet of hij nu al af is, toen hij ruim 600pk had en klaar was wilde meneer meer meer meer ;)
 

CDK

Forumguru
En wanneer montage?
haha jij gaat er van uit dat ik ook zomaar ok ben :) ik ben momenteel vooral druk met het geestelijk voorbereiden op de komst van de mini Corné ;) het gaat in geval van een compressor opbouw niet om een paar tientjes, het is leuk uiteraard, maar er zijn zaken die ook een rol spelen....
ten 1e is mijn vrouw geen fan, maar de beslissing ligt bij mij dus dat is in principe geen no go,
2e punt is, dat mijn auto na een aantal jaar sowieso al slecht verkoopbaar is vrees ik, laat staan met een compressor er op van duizenden euro's. Ik ben er echt super-super zuinig op, maar dat weet een potentiële koper niet, dus zullen ze op een enkele liefhebber na misschien, aan de mijne voorbij gaan, tenzij ik alles weer demonteer en origineel maak uiteraard, want de gemiddelde Skoda Superb rijder wil wel ruimte en power, maar op een V6 met 400pk zitten ze waarschijnlijk niet te wachten.
als 3e en laatste punt, na een paar jaar wil ik altijd wat weer wat nieuws...., ik vind het 2015 model op papier al leuk smoelen, daar schijnt een 300pk 4 cilinder in te komen, sowieso geen V6 meer...., dus ik overweeg nu al eigenlijk of ik er misschien langer mee wil gaan doen als maximaal 4/5 jaar, als dat het geval is dan is het een optie dat het er nog van gaat komen volgend jaar, maar dan horen jullie het vast nog wel ;)
 
Laatst bewerkt:

Blackokkie2

Forumguru
Jouw argumenten lezende zou ik ook niet zomaar een paar duizend euro extra uitgeven, of je moet al geld als water hebben natuurlijk. Plus dat je met je huidige configuratie ook al geen stakker op de weg bent. :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Corné de Kluijver

Over budget heb ik jou nog nooit gehoord! Is de kleine er al soms?
ik heb ook niet gezegd dat het er niet op komt :D wel kan ik je met zekerheid vertellen dat het dit jaar sowieso niet gaat gebeuren ;)
nee de kleine is er nog niet, maar dat gaat niet lang meer duren, 4 december is de uitgerekende datum, is het er dan nog niet, gaan ze het opwekken
 

Joske

Forumguru
als ze het moeten opwekken zeg dan dat ze wachten tot NA 6 december é.. :D Anders kan de kleine die dag 2 feesten tegelijk vieren ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Gewoon doen die compressorset joh...........rationele afwegingen kun je na je 50e nog genoeg maken he ;)
Zonder gein; ik denk dat ik wel ongeveer weet aan wat voor bedrag je moet denken bij zo'n ombouw, en dan geef ik je groot gelijk om er nog eens goed over na te denken. Je schrijft natuurlijk gigantisch af op de ombouw, een superb met 400pk verkoopt waarschijnlijk minder makkelijk dan een GTI met 400pk. Maar goed, het is natuurlijk wel heel gaaf en je zult er ook wel weer heel veel fun mee hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Luuk Thijssen ja als ik ooit overstag zou gaan, dan gaat dat verkopen of inruilen niet makkelijk worden, ja misschien hier aan een liefhebber.... Het zal wel heerlijk rijden verwacht ik :)
 
Bovenaan Onderaan