Snelle levering Fabia combi 1.2 tsi

Ronbe

Senior Member
Tot mijn verrassing kreeg ik vandaag een mailtje van mijn dealer.
De door mij op 22 april 2011 bestelde Fabia was al binnengekomen. Vrijdag 3 juni kan ik hem op halen.
Levertijd 6 weken !!

Onderstaand de Fabia die we besteld hebben.

Fabia Combi Ambition 1.2 tsi 86 pk.
Kleur Satin Grey Metallic met de volgende opties:
Parking Distance Control
Middenarmsteun voor
Dakreling
Maxidot display
Sunset ramen
In hoogte verstelbare bijrijdersstoel
Volwaardig reservewiel

Nog heel even wachten !

RefleCs

Forumguru
Zooow netjes!! Van mij mogen ze ook mijn vers bestelde scout zo snel leveren... afwachten maar! Ben wel benieuwd naar foto's van de kleur. Ik heb de vers bestelde scout ook in Satin Grey besteld!

Ronbe

Senior Member
Hij is binnen, onze derde Fabia Combi, de eerste 50 km zitten erop, lekker schakellui rijden, motor pikt heel goed op bij lage toeren.
Snel geleverd, precies 6 weken tussen bestellen en leveren.
Nu nog licht metalen velgen en we zijn klaar.
Vraag me af waarom Skoda deze kleur satin grey noemt. Is toch echt blauw, zoals ook op het kenteken staat.

P6030048.jpg

RefleCs

Forumguru
Gefeliciteerd met je nieuwe auto!

Ja dat van dat grijs snap ik ook nog niet helemaal. Het leek mij een mooie kleur in contrast tot de donkere bumpers van de scout. Ben heel benieuwd naar die combinatie. Vandaag toevallig een zien rijden in die kleurstelling. Het wachten wordt steeds moeilijker :tongue:

Ben ook benieuwd naar foto's van je interieur en wat andere perspectieven.

Ronbe

Senior Member
Inmiddels zijn mijn velgen ook op de wagen gemonteerd.
Het zijn de line velgen geworden. Ikzelf wilde de antares velgen, maar mijn echtgenote wilde een velg die niet iedereen heeft.
Waarom achteraf de velgen ?
Als accesoire is de velg voordeliger als de optie vanaf fabriek, bovendien heb ik nu 4 stalen velgen over en wieldoppen, ideaal om straks de winterbanden op te leggen.
Zo, dit weekend vertrekken we naar Oostenrijk op vakantie, bij terugkomst zal ik ongeveer 2.500 km op de teller hebben staan, en zal ik mijn ervaringen hier op het forum delen.
Bijgaand nog een foto met de nieuwe velgen.

Bijlagen

• 16062011089.jpg
    16062011089.jpg
    100,9 KB · Weergaven: 34
  • 16062011088.jpg
    16062011088.jpg
    107,1 KB · Weergaven: 31
Bovenaan Onderaan