Slotbouten O3

BcB

Forumguru
In de optielijst staan slotbouten. Neem dus aan dat de Octavia met lm velgen zonder zal worden geleverd? Iemand ervaring of deze goed zijn of is het beter een set te halen bij een auto-onderdelen shop?
 

Noord26

Forumguru
Als ze je velgen willen, gaan ze er toch wel af. Het is namelijk gemakkelijk om een dergelijk standaard setje gewoon te kopen en te gebruiken als mal om er een contra-bout van te maken..
 

BcB

Forumguru
Ja dat kan, maar ik heb liever dat ze naar de buurman lopen omdat het bij ons moeilijker is, de heren van het dievengilde. Ben al geen ochtend mens en als je dan je auto op kistjes vindt op weg naar je werk is je dag mooi verpest zeg maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
Enige wat ik kan adviseren is er eentje kiezen van een onbekend merk met een vreemde kop. Dan zullen ze er zo maar niet af gaan. Raak alleen de dop niet kwijt..
 

Der Einser

Forumguru
Bij een goed setje kan je altijd de dop nog eens nabestellen want je krijgt er een code bij.
Daarentegen,... Als ze willen pakken ze het toch. Je kan ook makkelijk een setje bout verwijder doppen kopen op internet €34,95
Daarmee krijg je iedere bout eruit.

Maar met een goede set slotbouten schrik je ze wellicht af en bemoeilijk je het zeer zeker.
Ik heb onlangs een 2e set aangeschaft ;)
 
Bovenaan Onderaan