Slot bouten en plastic dop

Topic in 'Kodiaq' gestart door hendrik38, 19-08-2019.

1. hendrik38

hendrik38 Senior Member

Hello people! Hebben jullie ook slot bouten op de velgen zitten? Zo ja, past dan ook gewoon het plastic afdekkapje over de slotbout heen?

2. EdK

EdK Forumguru

Als je de Skoda slotbouten ( rond ) hebt dan gaan de bestaande doppen niet passen
    Maar de juiste doppen zijn gewoon via de dealer te verkrijgen voor een redelijke prijs.

3. hendrik38

hendrik38 Senior Member

Ik kan slecht vinden welke doppen ik dan zou moeten bestellen als ik er een slotbout op zet. Weten jullie waar ik de andere doppen kan vinden dan die er standaard op zitten?

4. EdK

EdK Forumguru

5. hemi24

hemi24 Forumguru

6. EdK

EdK Forumguru

Of bij VAGshop.nl

Cordoba, hemi24 en Corné de Kluijver vinden dit leuk.
  7. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Ze werden bij mijn auto meegeleverd met de (nieuw gekochte, dat wel) slotbouten, hadden gewoon een eigen plek in het doosje.

8. eriktv

eriktv Forumguru

Er zijn twee verschillende maten (originele) slotbouten, ik had eerst de verkeerde besteld. Gelukkig geen grote scheur in de broek aan kosten, die dingen kosten bijna niks :D

9. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

Dat dus, daar dus rekening mee houden!

10. hendrik38

hendrik38 Senior Member

Dealer heeft de slotbouten besteld en ook de 4 aparte dopjes die erbij horen. Heb ik er het minste werk van.

Dank voor de hulp!

11. hemi24

hemi24 Forumguru

Laat je je verrassen vwb de kleur..?

12. hendrik38

hendrik38 Senior Member

Zeker niet, aangegeven dat het dezelfde kleur moet zijn als de affabriek geleverde. Dat mag de dealer dan regelen.

ertromp vindt dit leuk.

Deel deze pagina