Slimme Skoda Speelgoed Strijd

Fabia

† In Memoriam
Het gaat wel erg slecht met de verkoop van de Roomster, nu hebben ze dus de Slimme Skoda Speelgoed Strijd. Mag je kind gaan raden hoeveel pakjes in een Roomster bij Toys"R"US staat. Ik kreeg zelfs een nieuwsbrief daarover binnen. Dus gelijk de nieuwsbrief laten lezen aan mijn zoontje van 10, die gelijk enthousiast over de hoofdprijs, € 1.000,- aan speelgoed. Gaan we dus kijken welke vestigingen mee doen, doet de vestiging in Rotterdam Alexander helemaal niet mee. Trouwens geen enkele in Rotterdam, moeten we of naar Den Haag of naar Breda. Wat een sof zeg, zoontje teleurgesteld. Ik heb gelijk een mail gestuurd naar Pon, eens kijken of ik ook een reactie krijg. Mocht je nog een speelgoed voucher van € 15,- willen verdienen maak dan een proefrit in de Roomster. Ik heb al geboekt, ga ik lekker van dat geld speelgoed kopen voor 'm.

LenK

Forumguru
Het gaat wel erg slecht met de verkoop van de Roomster, ...
Ik denk dat ik mezelf maar bij PON/Skoda als adviseur aan ga bieden.
Al in augustus 2006 heb ik voorspeld dat de Roomster niet gaat verkopen, niet door zijn uiterlijk én niet door zijn te hoge prijs.

Mark

Banned
Roomster in België kopen, dan bespaar je zeker 2 à 3000€.
Ik zie er nu toch regelmatig ééntje langskomen en ook de dealer bevestigde dat de bestelling nu vlot beginnen binnen te komen.

Fabia

† In Memoriam
Antwoord van Pon:

Geachte heer Weijgers,

Naar aanleiding van het door u ingevulde contactformulier op onze website, willen wij u berichten dat wij ook voornemens waren om bij meerdere vestigingen van Toys R Us een met pakjes gevulde Skoda Roomster te parkeren. Echter is het niet bij alle vestigingen gelukt om de benodigde vergunning te verkrijgen, zodat niet bij iedere vestiging kan worden meegedaan aan de Slimme Skoda Speelgoed Strijd.

Wij vinden het vervelend u en uw zoontje op deze manier te moeten teleurstellen.

In het vertrouwen u te hebben geinformeerd, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,
Skoda Importeur Pon Mobiel

Jacqueline Elfes
After Sales / Klantencontact

Pon Mobiel | Klepelhoek 4 | 3833 GZ Leusden | Postbus 348 | 3830 AJ Leusden | telefoon: 033 - 494 91 83 | fax: 033 - 494 91 65
Email: klantenservice@ponmobiel.nl | internet: www.skoda.nl
Pon Mobiel is onderdeel van Pon's Automobielhandel B.V.

Fabia

† In Memoriam
Maar voorlopig moet ik nog steeds gebeld worden voor een Proefrit in een Roomster. Afgelopen zondag aangemeld via de site en vervolgens niks.............

Fabia

† In Memoriam
Moet nog steeds gebeld worden! Gaat lekker daar, hoe krijg je in hemelsnaam dan mensen geinteresseerd in een Roomster met deze "service"? Heb een mail gestuurd naar Pon, eens kijken of ze reageren.

LenK

Forumguru
Misschien zijn de vouchers al op en bellen ze pas als de actietermijn verstreken is.

Fabia

† In Memoriam
Zo was er ooit een keer een actie van Deawoo geloof ik, als je een proefrit kwam maken dan kreeg je een gratis ticket voor de overtocht met Stena naar Engeland. En aangezien we toen bezig waren om met vakantie naar Engeland te gaan gingen we maar langs de dealer. Maar die begreep gelijk, na de eerste vraag naar welke auto voorkeur naar uit ging, dat het ons dus niet ging om de auto. Maar we kregen wel mooi de voucher voor de overtocht naar Engeland. Zo fideel was ïe wel.

Fabia

† In Memoriam
Maar goed, er is op mijn mail geen enkele reactie gekomen en gebeld ben ik nog steeds niet. Dan ga je toch twijfelen of je volgende auto wel weer een Skoda wordt als je zo behandeld wordt :biggthumpdown:.

EdK

Forumguru
weer een mailtje sturen met een verhaal dat je het ten zeerste betreurt dat je tot op heden nog geen reactie heb mogen ontvangen en met een verhaaltje of het ook zo gaat met een auto bestellen en dat je dan twijfels hebt etc etc

wedden dat je dan volgende week een mail of belletje ontvangt !!

werkt vaak goed op deze manier !!!

Fabia

† In Memoriam
Heb ik net gedaan. Ik heb aangegeven dat ik totaal geen vertrouwen heb in hun organisatie en mij erg te denken zet of mijn volgende auto wel een Skoda zal zijn. Dat ik mij aan het orienteren was op een Roomster maar dat ik daar niet verder mee door ga.

RSTDI

Actief lid
Ligt niet aan Skoda maar aan de organisatie PON.
Ik heb nog een akkefietje lopen over de bekleding van mijn RS.

joergarms

Senior Member
Ligt niet aan Skoda maar aan de organisatie PON.
Ik heb nog een akkefietje lopen over de bekleding van mijn RS.

Mag ik vragen welk probleem jij hebt met je bekleding??
Ik heb namelijk in mijn Fabia ook een probleem met de stoelbekleding.
Na elke regenbui verschijnen er meer vlekken op en die trekken er met geen mogelijkheid meer uit.
Is dat toevallig ook jouw probleem??

Mijn buren, die rijden een Toyota van 2005 hadden ook zo'n soort probleem, maar die krijgen compleet nieuwe hoezen.

Fabia

† In Memoriam
Heb ik net gedaan. Ik heb aangegeven dat ik totaal geen vertrouwen heb in hun organisatie en mij erg te denken zet of mijn volgende auto wel een Skoda zal zijn. Dat ik mij aan het orienteren was op een Roomster maar dat ik daar niet verder mee door ga.

Nieuwe poging, je kan nu een proefrit maken in de Octavia Scout, heb me daarvoor opgegeven eens kijken of daar wel een reactie op komt.

EdK

Forumguru
Well als jij nou die proefrit met die Scout krijgt ( je weet maar nooit ) dan krijg ik jou simply clever compas !! deal ????

Fabia

† In Memoriam
Ik werd vandaag gebeld door mijn dealer Van Loon voor een afspraak. Erg netjes, ik heb op de Roomster actie nooit meer enige reactie gekregen. De Scout is niet standaard Van Loon dus het wordt de of 16 of 17 november.

Bovenaan Onderaan