Sleutels kapot (alle 3!)

Fean

Forumguru
Ik heb drie sleutels, volgens mij een optie zodat 3 bestuurders hun eigen setting behouden. Nooit gebruik van gemaakt, maar dat terzijde. Betreft ook Kessy Key. optie Maar nu zijn alle drie de sleutels naar het schijnt kapot. Nieuwe batterij CR2025, nu net ook de CR2032 even geprobeerd, maar nada niets geen lampje.

Ondervinden meer mensen dit met de sleutels?
 

Rallye

Forumguru
Als ze het alle drie niet doen, waarom denk je dan dat het aan de sleutels ligt? Ligt de ontvanger in de auto dan niet meer voor de hand?
 

Canon-Eye

Forumguru
CR2032 zou ik er zo snel mogelijk weer uithalen, want die is eigenlijk te dik voor het batterijvakje in de sleutels. Kan schade veroorzaken.
De nieuwe batterijen nog wel even doorgemeten om te kijken of ze echt nieuw/vol zijn? Je weet niet hoe lang die in het winkelrek hebben gehangen...
 

EdK

Forumguru
En een knoopcel altijd aan de zijkant pakken en niet met de ene vinger van de hand de PLUS aanraken en met de andere vinger van elfde hand de MIN.
Ook dit is zeker niet ten goede voor de batterij en zijn levensduur
 

Fean

Forumguru
Als ze het alle drie niet doen, waarom denk je dan dat het aan de sleutels ligt? Ligt de ontvanger in de auto dan niet meer voor de hand?
De auto is van 2018 en om de +-1.5 jaar ging er sleutel stuk. Dat vind ik vreemd. Ik heb nieuwe Duracell CR2025's besteld, ik zal eens kijken wat het doet. Ik vrees dat ik nieuwe sleutels moet kopen, dan inlezen (las ik net) etc.

@EdK klopt, +- vastpakken, dan kan je de boel beschadigen

@Canon-Eye
Die CR2032, ik had even niet anders om te proberen. De batterij capaciteit is wat groter (Mah), deze past overigens wel hoor.
 

hemi24

Forumguru
Sleutels die om de 1,5 jaar stuk gaan?!?
Je bedoelt waarschijnlijk dat de batterij leeg is; dat maakt nog niet dat een sleutel stuk is..!

:pieker:
 

Rallye

Forumguru
Hmm. Misschien begreep ik het verhaal daarom niet….

TS zal wel vaak een kapotte telefoon hebben…..
 
Bovenaan Onderaan