Sleutelhanderspel II

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exciter

Administrator
Ik zal het dit keer wat makkelijker houden, we gaan niet weer twee jaar wachten...

TRIVIA:

Einde de 60e jaren werd een mogelijke opvolger gepresenteerd voor de op dat moment geproduceerde Skoda 1000 MB.
Het betrof een 4.30m lange sedan met vier koplampen, negatief schuine voorkant en een wat uitgetrokken achterkant.
De motor zal hier voorin zitten, er zal zelfs een automaat leverbaar moeten zijn.
De carroserie is ontworpen ism. het welbekende Italodesign.
Wegens politieke beslissingen is echter deze auto nooit in productie gekomen. Sommige ontwerp details zijn wel gebruikt bij de veel latere Skoda 105/120.
Welke auto heb ik het hier over? Graag het model nummer.
 

octofreak

Actief lid
Skoda 100/110:489:

Vreemd genoeg is de 100 de opvolger van de 1000 MB en voorloper van de 105. Deze 110 heeft echter vier koplampen.
 

Exciter

Administrator
helaas, dit antwoord is onjuist. 100/110 voldoet niet aan de vraagstelling. Deze zijn namelijk (veel te lang...:laugh:) wel geproduceerd.
 

Fabia

† In Memoriam
Euuuh, kunnen we daar niet een soort van tijdlimiet op stellen. Ik lees dit topic net en wilde eigenlijk ook wel mee doen.
 

Exciter

Administrator
Ik had gewoon niet verwacht, dat dit zo snel zal gaan. De volgende verzin ik wel zo, dat iedereen mee kan doen. Ik heb nog genoeg goodies, hoor...
 

van inkel

Forumguru
Euuuh, kunnen we daar niet een soort van tijdlimiet op stellen. Ik lees dit topic net en wilde eigenlijk ook wel mee doen.

:blush: Sorry ik zal de volgende keer een maandje wachten.
Maar wie had dat gedacht dat ik Fabia voor zou kunnen zijn.:grin:
 

cvegreen

Forumguru
Ik wilde ook wel meedoen , maar ja ik kan niet altijd online zijn . Gaan werken en hier thuis nog een hoop werk dat ik eigenlijk niet veel tijd heb om online te zijn. Ik kom wel zo vaak als mogelijk .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan