Sleutel vervangen

Tom D

Actief lid
ff lekker off-topic, maar ik wil er geen nieuw item aan wagen:

Weet iemand waar deze torx-schroevendraaier/ plastic dopsleutel annex schroevendraaierhandvat voor is?
Deze lag achterin mijn Superb. Ik ben de handleiding aan het doorspitten, maar nog niets over gevonden (of overheen gelezen). IMG_1717.jpg

hemi24

Forumguru
Is een onderdeel van de meegeleverde wagengereedschap.

Wat je er mee zou moeten losschroeven ontgaat mij ook even, dopkant van het handvat kan bij sommige velgen wel handig zijn.

upload_2020-10-11_20-0-42.jpeg

Misschien toch maar eens je schermafbeelding aanpassen? Als het op zoeken aankomt ben je niet echt succesvol...

;)

EdK

Forumguru
Tsja schroeven mee los en vast draaien lijkt me de functie van een schroevendraaier.
Heb zo een hele koffer vol met allemaal soorten schroevendraaiers......
Soms erg handig om bv me radio eruit te schroeven of bij die van een ander......

Tom D

Actief lid
Haha, de bril is besteld hoor!

De dopfunctie gaat niet veel voorstellen, handvat/dop is van plastic, en de schroevendraaier is een torx aan 2 zijden.

Hij gaar terug bij het gereedschap dat is bijgeleverd. Denk dat ze bij het afleveren van de auto dit hebben laten slingeren.
Bandenpompsetje heb ik niet, wel een volwaardig reservewiel:jaja:. Bij mijn S2 ooit een lekke band gehad midden in de nacht, maar het lek zat in de wang van de band. Dan heb je niks aan zo'n luchtpompje met een busje purschuim:D.

Tom D

Actief lid
@T!M : Thx.

Zal er bij het klaarmaken van de auto wel iets aan de hand zijn geweest misschien, want hij lag los in de achterbak:jaja:

Bovenaan Onderaan