Sleutel vervangen

fireben

Forumguru
hallo weet er iemand hoe ik de sleutel kan open maken en ik bedoel niet waar de batterij zit maar het gedeelte waar de sleutel baard zit heb een nieuwe sleutel gekocht en print over gezet naar de niet en laten frezen maar nu moet ik nog de startonderbreker over zetten vandaar
 

Bijlagen

  • 29249498_1378774922227237_4925399865770377216_n.jpg
    29249498_1378774922227237_4925399865770377216_n.jpg
    31,6 KB · Weergaven: 46

Huibert

Forumguru
Logo loshalen, hieronder zit een schroefje. Losdraaien en de helften van elkaar af trekken nu kun je het glazen buisje, is de startonderbreker, zien zitten. Succes
 

Hakar

Donateur
Doe eens een plaatje van de achterkant van je oude sleutel, misschien compleet andere case?
 

Huibert

Forumguru
Filmpje is van de latere model sleutel, oude type is zoals ik eerder aangaf. Dus logo/sticker verwijderen en hieronder zit het schroefje. Anders op you tube als zoekterm disassembly polo key ingeven en het passende filmpje bekijken
 

Cordoba

Forumguru
De oude sleutel komt mij totaal onbekend voor als model van een VAG-sleutel. :wavecry: Misschien dat het een sleutel met AB uit de negentiger jaren is, of voor een ander merk auto?

Als ik zoek, zou je oude sleutel van Audi zijn?
019_audi_klapsleutel_behuizing_autosleutel_hu66.jpg

audi-135-2-600x451-w-25-middle.jpg
audi_remote_r.jpg
 

fireben

Forumguru
De oude sleutel komt mij totaal onbekend voor als model van een VAG-sleutel. :wavecry: Misschien dat het een sleutel met AB uit de negentiger jaren is, of voor een ander merk auto?

Als ik zoek, zou je oude sleutel van Audi zijn?
019_audi_klapsleutel_behuizing_autosleutel_hu66.jpg

audi-135-2-600x451-w-25-middle.jpg
audi_remote_r.jpg
ja dit is de sleutel idd
 

Hakar

Donateur
Hier filmpje van een twee knopper.

Als dat hem niet is, weet ik het niet meer.

Maar eerst ga ik een poosje slapen, zie aan eind van de middag wel of het je is gelukt.
 

fireben

Forumguru
thanks het is gelukt je moet niet vragen hoe pfffff de oude ging niet zo makkelijk los grof geweld dus maar is gelukt en werkt nu :yeah::thumbsup::dankje::dankje:
 

Cordoba

Forumguru
Filmpje van Hakar is van een 2-knops met rechthoekige knoppen, fireben heeft een sleutel met ovale/ronde knoppen. Overigens zit de 2-knops met rechthoekige knoppen in principe hetzelfde in elkaar als de 3-knops.
 

Hakar

Donateur
@Cordoba. Goed opgemerkt, had ik niet waargenomen.

Kon het niet loslaten, en heb "even" bij de Chinese sleutelboer Ali gesnuffeld.
Het lijkt er op, maar weet het niet zeker, dat vooral de PSA groep gebruik maakt van sleutels met ovale knoppen.
 
Bovenaan Onderaan