Slappe vering

Moet je eens een lpg tank in een fabia steken dan ziet een verschil van +- 5 cm op voor tegen achter
Echt niet te doen voelden ook onveilig aan
Op gelost door een ophanging van kw te steken
Klinkt misschien niet wat jullie willen om dat dan een paar cm lager komt
Maar op dat het dan niet meer zo doorzakt heb je ook niet zo veel last van drempels
Je moet natuurlijk niet tegen 70 over de drempels


Hallo Glenn,

Kun je iets duidelijker zijn over die "KW erin steken "?
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Maar als dit de oplossing is voor mijn 1.4 combi dan doe ik dat graag !

Gr. Claymore
 

Hetzer

Forumguru
Hallo Glenn,

Kun je iets duidelijker zijn over die "KW erin steken "?
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Maar als dit de oplossing is voor mijn 1.4 combi dan doe ik dat graag !

Gr. Claymore


Een verlagings set veren en of schokbrekers monteren van bijvoorbeel KW of een van de andere betere merken
 
Geachte dames en heren,

Voor alle problemen met veringen kan ik u meerdere oplossingen bieden.

Groeten Executive

Goeie morgen,

Je biedt aan voor elk veringprobleem een oplossing te hebben.

Ik heb maar 1 probleem.
Achtervering is slap/slaat/stopcontactplaat raakt drempels etc etc.
De vóórdempers zijn eigenlijk ook niet echt overtuigend,
Ik rijdt met een Fabia Combi 1.4 76 Pk van 2004 Oktober met een donut LPG tank van 40 liter onderbouw.

Noem mij eens een leuke en betaalbare oplossing.
Hoor graag snel van je.

Greetings
Claymore
 

Ronnie

Forumguru
Aangezien het bij de Fabia 1 een aparte veer / schokbreker betreft zou ik voor Bilstein "geel"(gasdrukdempers) of Monroe "loadadjusters" gaan, deze liften de auto aan de achterzijde een paar cm. omhoog en zijn een stuk stugger.
 
Goeie morgen,

Je biedt aan voor elk veringprobleem een oplossing te hebben.

Ik heb maar 1 probleem.
Achtervering is slap/slaat/stopcontactplaat raakt drempels etc etc.
De vóórdempers zijn eigenlijk ook niet echt overtuigend,
Ik rijdt met een Fabia Combi 1.4 76 Pk van 2004 Oktober met een donut LPG tank van 40 liter onderbouw.

Noem mij eens een leuke en betaalbare oplossing.
Hoor graag snel van je.

Greetings
Claymore

Voor 240 euro een setje hulpveren bij de Skodadealer. Werkt goed, ook bij volle bak raakt mijn trekhaak/contactplaat de drempels niet meer. En de auto wordt er niet stugger mee. Succes
 
Beste Claymore,

Ik kan een hulpverenset aanbieden voor € 145,00 incl. BTW & excl. montage.

Montagetijd is ca. 30 min.

Ik hoor het wel.

Groeten Executive
 
Dank executive,

Ik roep als ik zover ben (ben eerst nog aan het denken (vanwege wéér een storing) of ik wel met dit rampenmerk verder ga ), lijkt me een redelijk aanbod, is er ook mogelijkheid tot montage door jou/jullie ?

Greetings, Claymore.
 
Beste Claymore,

Ik hoor het vanzelf wel. Helaas voor de montage, heb ik geen brug tot mijn beschikking. Maar ik ken wel iemand die het eventueel zou kunnen monteren tegen een redelijke prijs. Wat voor storing heb je in je auto?

Greetz Executive
 
Beste Claymore,

Ik hoor het vanzelf wel. Helaas voor de montage, heb ik geen brug tot mijn beschikking. Maar ik ken wel iemand die het eventueel zou kunnen monteren tegen een redelijke prijs. Wat voor storing heb je in je auto?

Greetz Executive


Hoi,
Storing......
Sinds gister géén meldingen meer van het motormanagement .........
Na een bezoek gister aan de dealer...... géén verbinding met de diagnose apparatuur mogelijk ???!!!
Dus zal ik er nooit achter kunnen komen wat die motormanagement melding nou heeft betekend......
Ik begin deze auto hopeloos zat te worden.....

greetings, Claymore.
 
Heb onlangs Koni FSD schokbrekers rondom gemonteerd. Was het waggelen, windgevoeligheid en overhellen meer dan zat.
Wat een verademing en wat een wegligging. Kan dit eenieder aanraden. Het voelt als een nieuwe auto.
 
vering.

Hoi,

Leuk om te horen en wellicht ook een oplossing voor ons veringsprobleem......

Maar: om welke veren gaat het hier eigenlijk ?
Voorvering? voordempers ? achterveren ? achterhulpveren ? achterdempers ?
Kun je s.v.p. iets duidelijker zijn ?
En wat zijn de prijskaartjes ?

Bedankt alvast voor de genomen moeite.

gr. Claymore.


Heb onlangs Koni FSD schokbrekers rondom gemonteerd. Was het waggelen, windgevoeligheid en overhellen meer dan zat.
Wat een verademing en wat een wegligging. Kan dit eenieder aanraden. Het voelt als een nieuwe auto.
 

skodaoctavia2

Actief lid
klopt mijn meisje vondt hem ook zo zweven, nu een andere set incl stukje verlaging, (verlagings set comleet is wat goedkoper dan de 600 eu voor de originele lengte koni's) het rijdt nu tenminste weer fijn.
 
Bovenaan Onderaan