Sla je slag met de saloncondities

De salon condities van SKODA in België zijn de moeite dit jaar.

Zo kan je een O2 1.6 TDI Combi Ambiente met pak krijgen voor €17.680
Daarbovenop kan je nog eens kiezen voor 2 twee jaar extra garantie of een cash bonus van €310. Je kan ook nog eens kiezen tussen gratis metaalkleur of een financiering tegen jkp 2,99%.
Je krijgt er sowieso een cursus ecodriving bij in België.
Het gratis pack bevat: Radio CD MP3, Elektronische airco, Snelheidsregelaar, Pack lederafwerking+lederen stuur, PDC achteraan en Automatische lichten.

Mooie deal vind ik persoonlijk. Spijtig genoeg is de onze nog maar 3,5 jaar oud en dus nog lang niet aan vervanging toe (als alles goed blijft)
 
Leuk dat je dit post. Ik heb afgelopen maandag onder deze voorwaarden een Octavia berline gekocht. Het pak bevat ook nog de home coming functie voor de lichten, de centrale armsteun met jumbo box. Ik heb dan wel het navigatiesysteem erbij genomen.

Als extra's heb ik dan gekozen voor de twee jaar extra garantie en de metaalkleur.

De reden dat ik dan voor Skoda heb gekozen was omdat we zoveel wagen kregen voor het geld. Groot en toch nog deftig uitgerust. Bij vele andere merken kreeg ik een blikken doos voorgeschoteld.


greetz
 

Wasmachineman

Forumguru
Speciale aanbiedingen ! De Salon is vergelijkbaar met de RAI alleen op de RAI mogen geen auto's verkocht worden en in België dus wel.
 

Br3cht

Actief lid
Idd hier op het forum staat iets van het Autosalon in België
Als je een auto koopt en je kunt wachten tot dan, zeker doen
zoveel meer korting als je gewoon naar de dealer gaat
 
Dank voor de toelichting. Ik dacht aanvankelijk dat het over showroom-auto's ging, of iets dergelijks!
 
Als extra's heb ik dan gekozen voor de twee jaar extra garantie en de metaalkleur.

Daar zou ik ook voor gaan moest ik een nieuwe auto kopen. Twee jaar garantie voor €310is niety slecht hé.Stel dat je na 2,5 jaar de turbo naar de vaantjes rijdt dan ben je zonder die garantie niet gesteld voor €310 hoor.

Je gaat zeker geen spijt hebben van je keuze voor Skoda. Veel wagen voor je geld maar ook vooral veel kwaliteit voor je geld.
 

Vacaro

Senior Member
Kopen moet je sowieso doen bij de dealer, maar als je kan moet je het wel doen in de periode van het salon. Dan kan je de grootste kortingen krijgen en beste deals doen.
Naar het salon ga ik alleen om te kunnen vergelijken en een bepaald model in echt in bepaalde kleur te kunnen zien. eenmaal gewapend met foldertjes, vergelijkingsmateriaal en opgedane kennis begeef ik mij naar dealer. En dan is alles ook weloverwogen en geen impulsieve aankoop die op een salon soms word gedaan.
 

cvegreen

Forumguru
De salonconditie's krijg je bij je dealer , ze staan zelfs op de officiele site van skoda belgie .
Het is inderdaad het overwegen waard om te wachten tot het autosalon is in brussel om een nieuwe auto te kopen. Krijg je altijd meer waar voor je geld.
 
Bovenaan Onderaan