Skodiaq's Kodiaq 1.4 TSI DSG 150pk, Style Business

Skodiaq

Forumguru
Waarschijnlijk helpt het al als je de ventilatiestroom een paar millimeter afbuigt, zodat hij de microfoon niet raakt.
Klopt, en dit is echt niet de moeite waard om de dealer te bellen. Gewoon niet het rooster op de microfoon richten, of de versterking uitzetten. En voila, probleem opgelost.

Overigens vergemakkelijkt de stemversterking een gesprek met de achterbank zeker. Geluid van de achterbank wordt, weliswaar in mindere mate, ook versterkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

064harry

Donateur
@Skodiaq Mag ik vragen hoe de Kodiaq nu bevalt?
Ik heb erg veel interesse in een 1.4 TSI DSG6 150pk Maar ik weet niet of ik toch beter een 1.5 TSI DSG7 moet nemen of niet.
 

064harry

Donateur
Ja... dat bedoel Ik eigenlijk ook. Ik heb er een gezien met 20.000 op de teller. Maar da’s een DSG 6. Ik weet niet waarom ze niet meer gemaakt worden ....
 

Skodiak

Senior Member
Ja... dat bedoel Ik eigenlijk ook. Ik heb er een gezien met 20.000 op de teller. Maar da’s een DSG 6. Ik weet niet waarom ze niet meer gemaakt worden ....

Door strengere uitstootkeuringen (wltp). Deze combinis nu vervangen door 1.5/dsg7. Ergens eind vorig jaar is het omgegaan. Lees grote levertijden en bestellingen topic even door.. staat hoop achtergrond hierover.
Als je een 1.5/dsg7 zoekt zal deze dus wat recenter zijn.
Gaat dus niet over beter/slechter.. al zal een dsg7 door trapje extra nog wat rustiger schakelen zoals al eerder opgemerkt. Zie het als evolutie, niet revolutie.
 
Bovenaan Onderaan