Skodiaq 2017 wordt Sportline 2019

Skodiaq 2017

Senior Member
Hallo allemaal,

Eerste Skoda is de Kodiaq, besteld in januari 2017 (vanuit de folder), 31-05-2017 gaan rijden !
Zeer tevreden met deze auto na o.a. 2 maal Rexton, 2 maal BMW 5 serie en Landrover Discovery Sport.

2e Kodiaq besteld 4 januari een Sportlinie, is sinds zaterdag binnen bij de dealer, dak wordt zwart en alle chroom er af (Super Skoda), 11 mei naar JD Tuining !!

Meer info en foto's volgen !

 
Laatst bewerkt:

bobbl

Forumguru
Mooie plannen! Alleen dak zwart moet ik eerst zien.....
Welkom bij dit gezellige forum.....
 

MaxN

Donateur
Gefeliciteerd met de aanschaf.
Er zijn denk ik heel veel mensen jaloers op deze snelle levertijd.
Zal er binnenkort nog een langs lopen/rijden als ik in de buurt ben.
 
Fijn. Deze kleur staat de sportline ook heel goed. Ik ben zelf ook aan het twijfelen om het dak te laten wrappen... wanneer de Kodiaq er uiteindelijk is. Ben je van plan het dak mat of hoogglans zwart te wrappen?
 

Japanese Power

Donateur
Mooi hoor. 2 auto’s terug had ik een auto in de kleur parelmoerwit met een matzwart gewrapt dak, matzwarte elementen en zwarte velgen. Leuk totaalplaatje zonder chroom uiteindelijk ;)
 

MennoW

Forumguru
Gaaf exemplaar!
Dit is de derde steelgrey die ze in Heerenveen afleveren in korte tijd maar de eerste sportline.
Ik heb de mijne daar vorige week opgehaald.
 

johndoe

Forumguru
Ben je van plan het dak mat of hoogglans zwart te wrappen?

Mijn (Velvet Red) Kodiaq ga ik komende zaterdag halen bij de dealer en gelijk naar de detailer/wrapper brengen. Die krijgt een gloss-black dak (en andere accenten) dus daar kunnen jullie over een weekje ook foto's van verwachten. Mooi dat er straks een satin en gloss-black op het forum bekend zijn zodat mensen de foto's kunnen vergelijken voor hun eigen keuze
 

VAG-man

Forumguru
Welkom. Mijn vorige auto had ook matzwart dak en spatbordtrims. Staat sportief en is makkelijk met onderhoud.
 

Japanese Power

Donateur
Dak is netjes geworden maar de logo's vind ik er persoonlijk minder uitzien.
Lijkt wel of er een spuitbus zwart overheen is gespoten...
Kan wel mooier, voorbeelden te over hier op het forum.
Succes met aftellen!

P.S. Waarom een 2e topic aanmaken, kan toch prima in dit topic?
 

Skodiaq 2017

Senior Member
Ook niet geheel tevreden over de logo's (super Skoda) Zie veel logo's met lak kleur er door heen, waar kan ik deze betellen ?? (een "transparant" logo)
 

Japanese Power

Donateur
Klopt. Dat is ook zoals ik ze hier vaak langs zie komen. Veel mooier met open gedeelte erin. Als die er straks opzitten istie echt af ;)
 
Bovenaan Onderaan