Skodatec, een aanrader

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiseguy

Actief lid
Mijn chromen strips komen als het goed is deze week binnen. Helaas vind ik wel dat er slecht op mail gereageerd is. Blijkbaar moesten ze alles nog bestellen, maar nu het binnen is, is alles ook wel direct verstuurd. Nog even afwachten dus.... /forum/images/graemlins/grin.gif

Wiseguy

Actief lid
Ik moet 'm binnenkort wassen.... dan zal ik wel even wat fotootjes schieten.... ben zo ontzettend druk bezig geweest de laatste tijd dat ik er niet meer aan heb gedacht.... /forum/images/graemlins/cool.gif

Wiseguy

Actief lid
Vanmiddag mijn auto opgehaald bij Wolstad in Tilburg... de trekhaak is er vanmiddag onder gezet... ze hebben 'm zlefs netjes door de wasstraat heen gehaald, dus vanmiddag ook gelijk even een paar fotootjes geschoten en in de ledengalerij geplaatst.... zowel van de chromen trunkstrip als van de zijstrips van Milotec. Deze laatste vallen mij eerlijk gezegd een beetje tegen.... ze hadden eigenlijk ook gewoon van chroom moeten zijn, dan had het er veel beter uit gezien.... nu gaat het wel, maar het houdt niet over.... /forum/images/graemlins/grin.gif

Zoef

Actief lid
@Wiseguy: mooie achterkant zo! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif Heb ik ook maar dan vorig model..
Voor wat betreft de zijkant: Is er op je auto geschoten of zo? Als die pitten erin? Of is dat gezichtsbedrog? /forum/images/graemlins/1884.gif
De chroomstripjes kan ik niet goed genoeg zien of het echt overkomt of niet. Wil em wel graag in het echt zien...
gr.
Zoef

Tallguy

Forumguru
Op de site van Skodatec zie ik veel foto's van een zilvergrijze O2. Nu wil ik ook zo'n zilvergrijze gaan bestellen, maar...de zaken op de site van Skodatec zijn niet allemaal in die kleur. Bijv.
62204mi

Spoiler-Ecken (Paar)
EUR 62.00
ABS schwarz. TÜV-frei.

Houdt dit dan in dat je it in het zwart krijgt en zelf moet (laten) spuiten? Dat verhoogt dan wel het kostenplaatje.

Wat kan ik dan wel bestellen aan designzaken die in 1x de juiste kleur hebben?
Dit omdat ik mijn toekomstige auto een beetje op deze foto wil laten lijken:
octavia_ii_front_640.jpg

Je moet alles zelf laten spuiten. Nu heb ik zelf een zwarte Octavia. Ik heb alles zelf gespoten. Neemt wel wat tijd in beslag maar het resultaat mag er zijn.

Hadden ze laatst bij de Lidl ook niet van chromen strips in de aanbieding, ff op mat knippen, beetje ontvetten en plakken maar. Kun je ook onder je achterlichten een stripje "buigen". Verder ben ik van plan de typeaanduiding eraf te laten halen, vind ik net even strakker staan. /forum/images/graemlins/super.gif

FILA

Lid
Hoe bestel ik daar?
Ik wil vanalles bestellen dus ik maak mijn keuzes waarna ik naar men "winkelkar" ga en dan naar de "kassa" maar dan vraagt hij nen loginnaam en een paswoord.
Maar ik vin nergens om mij in te logen en ik wil echt wel iets kopen want heb toffe dingen gezien daar.

Gewoon een gebruikersnaam invullen en een wachtwoord.
Wanneer je nog nooit daar iets hebt besteld, krijg je automatisch invoer velden om je al sklant aan te melden. Deze worden dan via email geverifieerd en je bestelling wordt in behandeling genomen

blacktdi

Actief lid
Is het niet moglijk om al deze accessoires eens ergens te bekijken. Is er geen shop waar dit alles uitgestalt staat? Ik heb er best een ritje naar Duitsland voor over. Misschien zijn er nog meer mensen die dan wel mee willen.

adfloortje

Nieuw lid
Ja hoor kijk op hin site ze zijn op 1 april in dusseldorf bij skoda centrum dusseldorf ik ga zeker kijken.
.........................................
Fabia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan