Skodatec, een aanrader

Status
Niet open voor verdere reacties.
logo2.gif

Na vergeefse pogingen te hebben gedaan om producten via Milotec tekrijgen ben ik terecht gekomen bij Skodatec.
www.skodatec.com

Ze hebben heel snel antwoord op vragen en leveren alle producten van o.a. Milotec en Ms-design.
Ook produkten van Milotec die nog niet op hun site stonden konden na het sturen van 1 mailtje meteen besteld worden.
Na 1 mailtje stond het al op hun site.
Verzendkosten zijn 17 Euro en binnen 10 dagen worden de produkten geleverd.

Een aanrader /forum/images/graemlins/laugh.gif

Hetzer

Forumguru
Heb je voor het Milotec assortiment dan wel bij de Skoda -dealer gekeken want die leveren het gewoon /forum/images/graemlins/confused.gif??

Neemt niet weg dat deze Skodatec-site een goed alternatief is /forum/images/graemlins/smirk.gif

FILA

Lid
Kvin die Morette lichten superbangelijk!
Die komen zeker nog op mijn Fabia!

Hij is trouwens bijna af, achterbumper hangt eraan, voorbumper zijn ze aan bezig en de rest is plak- en vijswerk, alles wordt wel samen gespoten dus daarom is het nog wachte op de voorbumper.

Je kunt die Milotec producten inderdaad ook bij de Nederlandse Skoda dealer krijgen. Alleen zijn ze daar bijn 22% duurder. Skodatec leverd binnen 10 dagen na ontvangst van de betaling.
Vragen worden zeer snel beantwoordt.
Wil je iets hebben wat bij hen nog niet op de site staat, dan zorgen ze dat je het toch bij hen kan krijgen.

Ben inderdaad een tevreden klant. /forum/images/graemlins/smile.gif

Ik heb trouwens geregeld bij Skodatec dat wanneer men daar besteld en vermeld dat je via skodaforum bij hen bent terecht gekomen je slechts 8 euro verzendkosten betaald ipv 17 euro

Wiseguy

Actief lid
@ Klaas: Beetje raar.... als ik iets wil bestellen bij Skodatec, dan krijg ik slechts 7 euro verzendkosten berekend.... blijkbaar heb je toch nog 1 euro teveel betaald... /forum/images/graemlins/grin.gif

Ik betaal zelf geen verzendkosten omdat ik reclame voor ze heb gemaakt. Heb ik toch weer 7 eurie gespaard. /forum/images/graemlins/grin.gif
Wanneer het gewicht boven 5 kg is, betaal je geloof ik normaal 17 euro verzend, maar via forum 8 euro. onder 5 kg is standaard 7 euro.

greetzz

Uit de shop van Skodatec iets leuks gezien en wel Type-R Multifunction Strobo-Light, 12VDC
Strobo-Cruiser.gif

Heeft iemand dit al in zijn mislichten zitten?

Logic

Actief lid
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik hier geld aan uit zou willen geven /forum/images/graemlins/smirk.gif
maar dat ligt misschien aan mij.....

higgy

Forumguru
Is uiteraard illegaal.
Wel erg leuk in zo'n zwarte Ford Bronco waar de Am. veiligheidsdienst in rijdt. In films dus...

Potje

Actief lid
Ik knipper even met mijn ogen, schud mijn hoofd hard heen en weer en knipper nogmaals met mijn ogen.......

/forum/images/graemlins/confused.gif

Ik kan dit niet geloven!

Gevonden op hun site:
"Powerbox TDI PD
EUR 49.00
Leistungssteigerung durch den TDI-PD Tuningbkit = Zusatzsteuergerät (ohne Eingriff ins Motorsteuergerät).Die Schutzfunktionen des Motor bleiben alle erhalten,so das keine Überlastung des Motors hieraus resultiert.Passend für alle PD Motoren Skoda Fabia, Octavia, Octavia 2, Superb mit 55kw(75PS),74kw(100PS),85kw(115PS),96kw (130PS),sowie bei den 2 Liter Motoren mit 136PS und 140PS

Die Powerbox TDI PD ist ein wahrer Kraftprotz ...

ca. 20 PS und 35-45NM Mehrleistung zum unschlagbar günstigen Preis

Durch Einbau dieser Box bleibt der Spritverbrauch nahezu identisch,im Teillastbereich ist teilweise sogar eine Ersparnis zu erwarten

Kinderleichter Einbau durch vorgefertigte Stecker und Plug and Play System.Der Einbau kann hiermit innerhalb weniger Minuten erfolgen.

Ihre Produktvorteile:
- für alle VAG- Diesel-Motoren mit Pumpe-Düse-Einspritzung
- kein Eingriff ins Steuergerät
- PLUG and PLAY System
- Original VAG Stecker
- absolut alltagstauglich
- Fahrzeugkompabiliät zu allen Konzernmodellen
- Kein wesentlicher Mehrverbrauch
- Kinderleichter Einbau"

Lees ik nu dat ik 20 pk meer krijg voor EUR 49 door een klein doosje in te steken?

What's the catch?

FILA

Lid
The catch is dat dien Powerbox heel uwen motor kapot doet!
Wilt ge meer pk's dan is nen chip de enige juiste keuze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan