skodaparts levering

ruud076

Actief lid
hi
ik heb een dag of 2 geleden een achteruitrijcamera proberen te bestellen op skodaparts.cz
heel het lijstje ingevuld van gegevens naam adres etc etc en dan zie je staan betalen bij afleveren en verder geen keuze.
ben toen naar het winkelmandje gegaan en op bestellen gedrukt, ik denk ik zal nu wel de bankgegevens in moeten vullen of zo, maar niets van dat al
en het bestelformulier was weggestuurd, ik denk nog dat is verkeerd gegaan en heb het nog eens gedaan, idem dito hetzelfde verhaal.
gister dus maar een mail(in het ( tsjechisch) via translate gestuurd naar :

E-mail: prazak@skoda-parts.cz
dat was het eerste contact adres op de site .
nog steeds niets gehoord intussen , gaat dit nog goed komen , iemand soortgelijke ervaringen ?
 

EdK

Forumguru
Is er uberhaupt geld afgeschreven van je rekening naar hun toe ?
Heb je een order bevestiging ontvangen vanuit skoda-parts ?
Weet niet hoe je betaald hebt maar beste is om dit te doen met paypall voor las het fout gaat en je je geld terug wil vangen.
Weet niet of ze nog meer email adressen hebben staan, maar anders gewoon naar elk mailadres van hun een mail sturen, dan moet er toch één zijn dan die het leest ennnnnn er wat mee gaat doen.
 

ruud076

Actief lid
hoi edk
er is helemaal niets afgeschreven van mijn rekening want die optie had ik niet om dat te doen.
er stond alleen betaling achteraf en kon daar niets aan veranderen.
ik ga nog eens proberen of ik kan betalen :)
nog eens gaan proberen, zie screenshot maar kan nog steeds niet betalen alleen bij levering en tegelijk moet je dan een account aanmaken, dat kan niet vantevoren , maar er gebeurt verder niks
 

Bijlagen

  • skodaparts.png
    skodaparts.png
    590,2 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Vreemde situatie
Maar zou ff stoppen met bestellen, straks krijg je er 3 of meer opgezonden.
En aan wie mag je dan betalen en hoeveel ??
Want die bestelbon die ik nu zie , zie ik niet als factuur !?
Dus zou eerst eens kijken hoe je contact met ze kan leggen , en zou zeker de mail 2 talig doen !
Dus in Engels zonder google translate en naar tsjechisch vanuit je engelse mail.
Want neem aan dat je er blind vanuit gaat dat google alles goed vertaald, zelf heb ik me twijfels en is ook moeilijk zelf te controleren.
Maar als nu al moeilijk gaat en eventueel mailverkeer ook stroef gaat dan zou ik de boel lekker cancellen en verder kijken.
En dan een toko die in iedergeval paypall accepteert zodat je financieel tenminste gedekt bent...
 

ruud076

Actief lid
ik heb de mail nu in 2 talen verstuurd met cc naar beide bekende mail adressen op de site
het zal nu toch wel goedkomen?, willen niks verdienen daar zeker....
iemand anders een adres voor de goeie achteruitrij camera?
bij voorkeur niet de nl dealer :)
tis voor een superb hatchback versie v3 uit 2019
 

Tees

Donateur
Skoda-parts.com? Das weer een andere dan skoda-parts.cz, ik heb wel eens bij .com besteld. Hoge verzendkosten, maar lage onderdeelprijzen, dus dat weegt soms er wel tegen op. Hebben ook heel veel origineel spul. Communicatief ook niet geweldig, levertijd duurde ook even, maar uiteindelijk wel alles keurig geleverd.
 

ruud076

Actief lid
update
intussen met 2 verschillende mensen contact gehad, ik heb me kunnen registreren op de site, onhandig gedoe...
ik heb de order kunnen plaatsen en kreeg bericht dat ze gedurende een tijd niet onder rembours kunnen verzenden.
dit was ook niet nodig voor me maar ik kon niets anders ingeven op de site.
ik heb nu een bankrekening nummer gekregen en een ordernummer..
geld is overgemaakt en heb gevraagd naar een bevestiging, nu effe afwachten of ze daar ook zo vlug mee zijn :)
theoretisch zou het goed moeten komen nu.
ik mocht 215 euro overmaken voor de camera incl. verzendkosten, we wachten af :)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

ruud076

Actief lid
update
ik heb nu zelfs via whatsapp contact met skodaparts.cz en de betaling was binnen (na overmaking sreenshot laten zien) en het word vandaag nog verstuurd.
antera gaat dit voor me inbouwen en nog wat software modificaties doen aan de auto, thuiswedstrijd vooor mij en hem (breda)
de volgende link EDK is de camera die ik daar besteld heb
nu even afwachten of het ook binnenkomt , maar dat zal wel
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Je weet dat je er een sproeier op hebt zitten om lens schoon te krijgen !?
Werkt samen met de achter ruitsproeier.
Maar dat je slangen en koppelingen er niet bij geleverd worden, dus mocht je die nog willen hebben dan moet je daar nog wel achter aan.
In de manual hier op forum staat wat je nodig hebt hiervoor, of dat antera dat heeft liggen cq kan leveren..
 

ruud076

Actief lid
Ow goeie tip , dat had ik over het hoofd gezien ,hoewel ik er wel iets over gelezen had ,zal eens met antera contact opnemen ,of misschien leest ie wel mee,thanks voor de tip
 

ruud076

Actief lid
mijn camera is binnen en dat zelfs binnen een week, das niet verkeerd, communicatie is wat gebrekkig maar wel snelle levering.
ook al een afspraak met antera gemaakt voor de inbouw en wat software aanpassingen evt , dus gaat goed komen
 
Bovenaan Onderaan