Skodaforum.nl zoekt een nieuwe moderator

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Beste forumleden,

Het is jullie wellicht al opgevallen dat er de laatste maanden veel minder gemodereerd wordt.
De voornaamste reden is dat eerder dit jaar onze moderators Michel (@Hetzer) en Eric (@Tallguy) helaas hebben besloten te stoppen en ik er sindsdien alleen voor sta.

Aan de ene kant is wat minder bemoeienis natuurlijk wel fijn ;), maar aan de andere kant blijven er nu een hoop zaken (onnodig lang) liggen. Daar zou ik graag weer verandering in willen brengen en ben daarom op zoek naar 1-2 nieuwe moderators om weer op volle kracht te zijn. Wie wil?

Als moderator doe je o.a. het volgende:
  • je loopt hier al een tijdje mee en kijkt (bijna) dagelijks rond op de website
  • je helpt het forum overzichtelijk en opgeruimd te houden door vragen te verplaatsen, onderwerpen samen te voegen, spam te verwijderen, etc.
  • je helpt nieuwe forumleden de weg te vinden op de website
  • je geeft ontspoorde topics een duwtje in de juiste richting en grijpt indien nodig in.
  • je let er op of men zich aan de forumregels houdt en verwijst daar eventueel tactisch naar ;)
Als moderator krijg je ook toegang tot een afgeschermd deel van het forum waar waar je terecht kunt met al je moderatie vragen en waar je los kunt gaan met alle nieuwe tools die je straks tot je beschikking hebt.

Lijkt dit je wat? Stuur mijn dan een PM en geef kort aan waarom jij denkt een geschikte moderator te zijn! :thumbsup:

PS, mocht het niets voor jou zijn, maar wel de ultieme kandidaat weten, dan mag je deze uiteraard ook voordragen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan