Skodadealer Merckx in Aarschot Belgie

Superb 1.8tsi

Nieuw lid
Mijn onaangename ervaring bij Merckx,
Op vrijdag 23/09/2011 omstreeks 15u40 stap ik garage Merckx binnen.
Achter een half uur wachten(ondertussen tijdens het wachten gesprokken met 2 skodavertegenwoordigers die aanwezig waren en vriendelijk)was het aan mij.
M. spreekt mij aan:voor wat dist.Ik antwoord:Voor aankoop van 2 wagens,een Superb II en een Octavia II voor mij broer.M. antwoordt:zo'n zijn er nog,ze komen een prijsofferte vragen voor aankoop van3 a 4 wagens en daarachter moeten ze maar ene hebben.Op den duur gaan ik mijn vrouw en mijn zoontje mee naar zijn kantoor.We beginnen met een prijsofferte voor mijn wagen,de Superb II.Hij zet het PC scherm zodanig dat we niet kunnen meezien(al andere Skodagarages mag je meevolgen).Ik begin alles op te noemen:Superb 1.8tsi Elegance,Elegancepack,18" Luxon velgen,M antwoord norszonder lach:ik hoop dat je een goede tandarts hebt,ik antwoord jaja ik ben nog verleden week geweest.Ik noem mijn lijst verder:Sportchasis,verduisterde achterruiten,Verwarmde voorruit,Mirage interieur.Hij schrijft prijsofferte 27172 Euro op mijn pcconfigiratie(nog niet de moeite om uit te printen).Ik vraag de prijs voor een kofferspoiler achteraf te plaatsen en zeg hem ook dat de gewone prijs zonder korting 350 Euro is.M. antwoordt:das dan 350 Euro he.Ik vraag om een overname prijs voor mijn vorige Skoda Superb I TDI 105pk 113000km van 06/01/2006.Hij antwoordt: 4750 Euro.Ik antwoord:In een ander garage moet ik 27000 Euro betalen inclusief dakspoiler en krijg ik 6000 Euro overname.Hij antwoordt grof:dan zijn de onderhandelingen gedaan,ik ga hier mijne tijd ni meer vershijten.Prijoffert voor de Octavia heb ik zelf niet gekregen.
6 jaar geleden ben ik ook bij M. geweest en toen was hij ook onvriendelijk.Sorry voor dit lange verhaal,maar dit is gewoon wat er gebeurt is en dit zonder leugens,spijtig dat ik dit niet hebben kunnen filmen,dit is gewoon schandalig.
Ik ben bibberend van de stres buiten gegaan en heb nu spijt dat ik vertegenwoordiger ni gezgegd wat voor ne ...... di Merckx is
Ik ben ook in 5 andere Skodagareges geweest,en daar waren ze allemaal vriendelijk.Als klant heb toch recht om in verschillende garages een prijsofferte te vragen
Ps:Ik en mijn broer hebben ondertussen eind september een Superb en Octavia besteld in een ander garage,wij zijn in volle verwachting op onze aanwinst.
 

Falcon

Donateur
Die is snel out-of-business!

Wel gaaf om binnen te komen bij een Dealer om 2 dikke Skoda's te bestellen. :) Veel plezier!
 

Br3cht

Actief lid
heb daar ook al problemen gehad, maar dan voor losse onderdelen in het magazijn

mag ik vragen waar je dan geweest bent?
 

GERT

Nieuw lid
Ik versta je volledig. Heb het ook meegemaakt en bij Dieteren zeggen ze dan ga naar een andere verdeler maar als je pas bij de derde verdeler wordt geholpen vind ik het erg. Koop het nooit meer;
 

Tonno

Actief lid
Wat ik niet snap, is dat je een half uur moet staan wachtenom flink geld uit te geven.
Alle dealers klagen steen een been (in Nederland dan . . . )
Verder is hij toch wel vrij wat hij aan korting geeft, en wat de inruilprijs is, ook al is het niet slim om het zo af te kappen.
 
Bovenaan Onderaan