skodaclub

maarten2xrs

Senior Member
vandaag een tourrit van de skodaclub ( kijk maar eens op de site) gehad in de buurt van apeldoorn, beregezellig goed weer gehad, lunch pakket gehad koffie met appelgebak, is dit niks voor leden van het forum, contributie is ongeveer € 35,00 euro per jaar. het zijn meest oude modellen van skoda maar nieuwe zijn ook welkom. groetjes maarten.
 

Hetzer

Forumguru
okay leuk, had ik moeten weten, ben net langs apeldoorn gereden op weg naar huis.
De tourrit is die altijd gezamenlijk, of is het echt een individuele puzzel tocht. Zit er overigens toch aan te denken om eens lid te gaan worden.
 

piair1982

Forumguru
Lijkt me leuk, ik heb voor een paar jaar terug ook eens een oldtimerrit gemaakt. In een 1000mb uit 65. Leuke ervaring!
 

Fred Zwirs

Nieuw lid
Ook ik heb meegereden afgelopen Zondag met de Skodaclub. Zelf zit ik in het bestuur als evenementen commissie maar wij vinden het leuk als steeds iemand ander het weekend of dagtrip gaat organiseren in zijn of haar omgeving.Ook deze keer was het weer helemaal super.Dus nu bij het Skodaforum kijken hoe het daar is.Zoals het er nu uit ziet komen er diverse oude skoda's naar de meeting.In de club bij ons zijn alle Skoda's welkom.
En als er iemand een L&K heeft is hij natuurlijk helemaal welkom.

Groet Fred Zwirs www.skodaclub.nl
 
Bovenaan Onderaan