SKODA Yeti

EdK

Forumguru
Zullen beginnen met je Roomster? En dan daarna de Yeti:winkie:
Het bieden op de RR daar mag je nu mee beginnen !
Bij mij is alles in principe te koop , alles heeft ze prijs !
Of jouw en mijn prijs overeen zullen komen is een tweede vraag !

Ik merk het wel Fabia
:koffie:
 

Fabia

† In Memoriam
Ik denk dat mijn volgende skoda ook de Yeti gaat worden. Misschien een demo over een paar jaar. De prijzen zijn erg aantrekkelijk en dan wordt het tweedehands ook leuk. Ik ben al tevreden met een 1.2 TSI Active Plus.
 

EdK

Forumguru
Ik denk dat mijn volgende skoda ook de Yeti gaat worden. Misschien een demo over een paar jaar. De prijzen zijn erg aantrekkelijk en dan wordt het tweedehands ook leuk. Ik ben al tevreden met een 1.2 TSI Active Plus.

Dus roomster gaat toch niet door ???
Tja dan toch maar aan Lenk verkopen, beter dan die dacia logan waar ie naar aan t kijken is !:D
 

sador

Donateur
Morgen eens bij de dealer kijken, misschien kan hij al een offerte maken voor en nieuwe Yeti 1.2 elegance
 

EdK

Forumguru
zit te denken aan de Active-Plus met wat opties of een Ambition

Wel heb dat PDF file eens doorgenomen en kom dan toch uit op de Ambition !
Active plus is me dan net iets te kaal !
Maar zie deze het liefst dan nog met een 1.4 TSI motor uitkomen !
Maar wil ook volgende maand wel eens de 1.2 proberen in de vorm van een proefrit !
En misschien dat ik dan wel zeg dat de 1.2 voldoende is , maar nu heb ik zoiets van dat het een te lichte motor is tov de auto !
Maar als hij in rijgedrag gelijk is aan nu de RR 1.4 of iets beter dan ben ik al tevreden !
1.8 versie vind ik teveel euro's voor wat ik krijg !

Ach we zien het wel , voorlopig blijf ik nog doorrijden, of Fabia of Lenk moeten deze wagen voor goede prijs overnemen ! :1761:
 

skodaoctavia2

Actief lid
mijn buurman had dit weekende de 4x4 1,2 yeti thuis staan. toch een leuk karretje. vindt ik de roomster toch net iets meer hebben:xyxthumbs:
 

Captain Hook

Forumguru
Als je naar de technische gegevens van de Yeti kijkt, is er wel iets merkwaardigs aan de hand (er van uit gaande dat het geen fouten in de documentatie zijn).

Verbruikscijfers van de dieselmodellen:

2.0 TDI 4x4 81 kW/110 pk Diesel Handgeschakeld-6 169 7,9 5,5 6,4 E
2.0 TDI 4x4 103 kW/140 pk Diesel Handgeschakeld-6 159 7,6 5,2 6,1 D
2.0 TDI 4x4 125 kW/170 pk Diesel Handgeschakeld-6 159 7,4 5,3 6,1 D

Hoe sterker de motorisering, hoe zuiniger de Yeti wordt! En de minst krachtigste uitvoering heeft het 'slechtste' milieulabel (?)
Kan me zo voorstellen dat het gebruikte blok precies hetzelfde is, en dat alleen de boordelektronika bepaalt wat het geleverde vermogen is. Zeg maar, on-board chip tuning. :grin:
 

LenK

Forumguru
Hoe sterker de motorisering, hoe zuiniger de Yeti wordt! En de minst krachtigste uitvoering heeft het 'slechtste' milieulabel (?)
Kan me zo voorstellen dat het gebruikte blok precies hetzelfde is, en dat alleen de boordelektronika bepaalt wat het geleverde vermogen is. Zeg maar, on-board chip tuning. :grin:

Een minder krachtige motor moet harder werken (het gaspedaal verder in) om de auto van zijn plaats te laten komen en op snelheid te houden. Daarom ?
 

Sportline

Senior Member
Tis ongelooflijk maar waar, woensdag avond stond ik met de vrachtwagen voor de stoplichten in Veenendaal en naast mij stond een witte Yeti met een normaal Nederlands kenteken. Iemand van hier? (kheb het hele verhaal niet gelezen trouwens)
 
Bovenaan Onderaan