Skoda yeti vergrendeling

cjb77

Nieuw lid
Mijn skoda yeti heeft een lastig probleem. Zo nu een dan kan ik de achterklep niet openen. De garage kan geen foutmelding vinden. Heeft iemand dit probleem ook gehad, en wat is de oplossing? BVB dank,
 

JdeGroote

Senior Member
Ik deel sinds een paar dagen in deze ongewilde vergrendeling, de 'klik' bij ver-, en ontgrendelen is naar mijn idee minder luid. Oplossing? Ga eens rondneuzen op UK en DE fora.
 

Frup

Forumguru
Nu je het zegt, heb ik dat ook af en toe. Maar heb er nog geen vinger op kunnen leggen. Ik dacht dat het iets te maken had met of de motor loopt ofzo. Zodat een ander de klep bij een verkeerslicht niet zo maar kan openen?
 

JdeGroote

Senior Member
Update: Achterklep ontgrendelt niet met de knop-symbool-slotje AB. Achterklep ontgrendelt alleen met een hapering met de knop-symbool -achterklep AB. Diagnose bij dealer -> stekker en stekker aansluiting in de buitengreep van de achterklep zijn geoxideerd tgv vochtvorming. Eventuele herstelkosten 545 E.
Voor diagnose bracht de garage 2 maanden na verstrijken verlengde garantie 96 E in rekening, Eventuele coulance regeling, geen!
 
Bovenaan Onderaan