Skoda Yeti (SUV)

ErikB

Nieuw lid
Skoda gaat op de Autosalon van Geneve op de SUV-toer. In de ontwerpstudie kunnen we volgens Skoda lijnen ontdekken van toekomstige modellen.

De Skoda Yeti heeft duidelijk trekken van de Roomster, een studiemodel voor een midi-mpv dat onlangs nog te zien was op de AutoRAI. Skoda zegt dat vooral het voorruit, de beklede ruitstijlen aan de voorzijde en het karakteristieke dak op de nominatie staan om bij productiemodellen terug te keren.
Hoewel zijn naam refereert aan de verschrikkelijke sneeuwman, heeft Skoda er alles aan gedaan om de Yeti een vriendelijke uitstraling te geven. Volgens de Tsjechen vormt hij daarmee een aangenaam contrast met het huidige SUV-aanbod.
Bron: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3355

Wat vinden jullie er van?
Heeft iemand al meer foto's online gezien?
Gr, Erik
 

Bijlagen

  • 615-skoda SUV.jpg
    615-skoda SUV.jpg
    36,8 KB · Weergaven: 51

Roald

Nieuw lid
WEL WAT BETER DAN DE SALON. ALLEEN IS HET DAK GEKROMPEN OF IS DE STIJL TE HOOG??

DE DEUR OPENEN MET ZO EEN GREEP? (ON-)HANDIG?

DE BLAUWE VOORKANT......... STEENSLAG?
 

Hetzer

Forumguru
wel mooi deze 4x4 Roomster, alleen hoop ik niet dat ze allemaal dat moderne skoda embleem op de neus krijgen , ik zag het zelfde embleem ook al op de Roomster tijdens de Auto-rai , nee dan maar liever het wat klassiekere huidige embleem
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
wel mooi deze 4x4 Roomster, alleen hoop ik niet dat ze allemaal dat moderne skoda embleem op de neus krijgen , ik zag het zelfde embleem ook al op de Roomster tijdens de Auto-rai , nee dan maar liever het wat klassiekere huidige embleem

[/ QUOTE ]

Doe mij maar het nieuwe embleem. Ik hoop dat het nieuwe embleem ook pas op de O2 (zal wel), dan zet ik die op mijn auto. Heb ik wel een paar tientjes voor over.
 

Roald

Nieuw lid
Het huidige embleem word denk ik niet mooi gevonden door de groene kleur. een kleurloze embleem past overal bij?
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Het huidige embleem word denk ik niet mooi gevonden door de groene kleur. een kleurloze embleem past overal bij?

[/ QUOTE ]

De octavia waar ik op zit te wachten is zwart. Hier wil ik wat chroom accenten op zetten en een zilver embleem vind ik er mooier bij passen. Groen past ook wel maar is het net niet.
 

Hetzer

Forumguru
Menigen verschillen gelukkig , ik blijf het huidige embleem verreweg het mooist vinden , bij BMW houden ze toch ook al jaren vast aan het huidige emleem........

Je kunt nog altijd van die afdek plaatjes kopen voor het embleem , vind ik persoonlijk er al helemaal niet uit zien , maar ja....

misschien is het wel slim om via de dealer optioneel zwarte of zilvere emlemen aan te bieden (zoals bij VW)
 

Bijlagen

  • 892-46401_240.jpg
    892-46401_240.jpg
    9,5 KB · Weergaven: 40
Ik hou lekker dat groene ding en wanneer er auto's zoals die Yeti met zilver embleem op de markt komen vraag ik bij de Skoda dealer wel of deze ook los te koop zijn. Als het goed is wel. Ik zie wel, je zit tenslotte in de auto, niet er voor.
 
Bovenaan Onderaan